Valentina Pelinel, Monica Davidescu, Irina Marinescu și Dorotheea Petre îmbrățișează spiritul cavaleresc și galanteria bărbaților. Chivas Regal a stat de vorbă cu mai multe personalități și a aflat că un cavaler modern trebuie să fie un model masculin de educație și cultură și să-și susțină propriile convingeri. Acțiunea Chivas Regal vine să anunțe lansarea în România a noii campanii de comunicare ”Live with Chivalry” ce propune o viziune optimistă asupra vieții și readuce la viață valorile onoare, loialitate și galanterie.
Un sondaj la nivel global condus de Chivas Regal relevă că 71% din cei 3000 de respondenți cred că viața tuturor ar fi mai împlinită dacă aceste valori ar face parte din conduita noastră zilnică, în timp ce 95% dintre bărbații și femeile intervievați găsesc aceste calități atractive la persoanele de sex opus.
Dar care este, mai exact, portretul cavalerului modern? Care sunt valorile care-l ghidează? În dialog cu celebritățile, Chivas Regal a aflat cât de importante sunt onoarea, loialitatea și galanteria într-o eră a individualismului și a superficialității.
Monica Davidescu crede că un cavaler ”trebuie să aibă simțul dreptății, al responsabilității și să-și susțină propriile convingeri. Trebuie să știe ce înseamnă să fii bun și sa nu-i pese când cineva îl vede vărsând o lacrimă”.
De la Valentina Pelinel aflăm că ”a trăi cu onoare, loialitate și galanterie înseamnă în primul rând a te respecta pe tine însuți și a trăi în armonie cu oamenii, cu natura, cu tot ceea ce ne înconjoară. Educația are un rol important în formarea acestor calități, dar ține și de caracterul omului, conjunctura, mediul de familie”
Creatoarele de modă Irina Marinescu, Mihaela Glăvan și Kristina Dragomir conturează mai clar portretul:
”Cavalerul modern este un model masculin de educație și cultură, indiferent de epoca în care se află el. E ceva ce vine din educație, intelect, cultură și conduită, nimic opulent, nimic sclipitor." – Irina Marinescu
Mihaela Glăvan detaliază, spunând că ”un cavaler modern trebuie să aibă coloană vertebrală, să fie loial necondiționat, să își asume deciziile luate și să fie pregătit oricând să-i ajute pe cei în care crede.”
Kristina Dragomir adaugă că ”într-un secol al vitezei, al lucrurilor făcute în grabă și a proiectelor încrucișate, tensiunea în mod cert influențează și transformă individul. Într-o lume ideală probabil am trăi cu toții cu onoare și galanterie.”
Actrițele Dorotheea Petre și Raluca Aprodu încheie portretul cavalerului modern, conturând cu precizie calitățile ce-l definesc:
”Despre cavalerism pot să spun că aceasta nu este o atitudine care sa onoreze numai condiția femeii, nu e proprie doar barbaților, ci onoreaza propria condiție. Cavalerism înseamnă să acorzi respect și sprijin celor din jur. Cavalerul modern este acea persoana care vede mai mult decât propriile interese, care se gândește și la așteptările celorlalti, care nu se minte pe sine și pe ceilalți pentru nimic în lume, care nu manipulează, este o persoană generoasă, sincera și plină de compasiune. În primul rând care acționează și pentru binele celorlalți, nu numai pentru interesul propriu.” – Dorotheea Petre
Raluca Aprodu împarte aceleași opinii cu Valentina Pelinel, spunând că ”un cavaler ar trebui să se respecte pe el însuși, să știe exact ce e bine pentru el, să fie preocupat de dezvoltarea intelectuală și spirituală. Ar trebui sa traiască în perfectă armonie cu lumea ce-l înconjoară, natura, și oamenii. Cred că un cavaler ar mai avea și un strop de umor și autoironie care să-l salveze din situațiile în care viața ia o întorsatura prea serioasă.”
Opiniile personalităților intervievate cât și rezultatele sondajului global efectuat de Chivas Regal relevă importanța mesajului campaniei ”Live with Chivalry”. Într-o lume dominată de schimbări şi incertitudini continue, noua campanie Chivas Regal readuce la viață valorile reprezentative unei vieţi împlinite.
Despre Chivas Regal
Chivas Regal este brandul principal de scotch whisky al Chivas Brothers.
Chivas Regal este un brand global, înregistrând vânzări anuale de 4,5 milioane de cutii de 9l în peste 200 de țări (mai mult de o sticlă vândută pe secundă) – cel mai mare volum de vânzări înregistrat vreodată.
Chivas Regal a atins o puternică performanță globală – numărul 1 în Europa și Asia, cu o creștere dinamică în Estul Europei, America de Sud și majoritatea piețelor în dezvoltare.
Gama de whisky Chivas Regal reprezintă esența stilului, a substanței și a exclusivității, încluzând Chivas Regal 12, 18 și 25 Years Old.
{mosloadposition user10}