Celebra marcă franceză de vestimentație care a inventat body-ul pentru bebeluși, Petit Bateau, va lansa primul său magazin din România, odată cu colecția de primăvară-vară, miercuri, 9 martie 2011, începând cu ora 11.00, în incinta Băneasa Shopping City, etajul 1, în centrul zonei Trend Street. La ceremonia de deschidere vor participa ES Henri Paul, Ambasadorul Franței la București și directorul comercial pentru Europa și Orientul Mijlociu al Petit Bateau, Enrico Ruffa, precum și reprezentanți din lumea modei și din mediul de afaceri.
Magazinul va oferi gama completă de îmbrăcăminte și lenjerie de corp pentru bebeluși, copiii de toate vârstele, adolescenți, femei și bărbați.
Brandul este adus în România de către firma Le Manoir. Cu ocazia lansării brandului, în week-end-urile lunii martie, compania va organiza „Zilele Petit Bateau”, constând în evenimente pentru copii: reprezentații de teatru, animație, modelare baloane, face painting și multe surprize. 20% din veniturile realizate pe perioada „Zilelor Petit Bateau” vor fi donate organizației Salvați Copiii.
Înființată în 1893 în Franța, Petit Bateau are o istorie impresionantă, reușind să intre în stilul de viață al tuturor celor cărora le plac hainele bune, în care se simt bine. Marca oferă produse pentru orice vârstă, de la 0 la 924 de luni. Brandul este recunoscut pentru calitatea produselor sale și pentru inovația permanentă: a inventat chilotul (1918), pentru care a luat și premiu în 1937, body-ul pentru bebeluși, tăietura tricoului, și a introdus tricourile marinărești în garderoba cotidiană. Articolele vestimentare sunt realizate din fire naturale de cea mai bună calitate, din bumbac, in, mătase.
Petit Bateau pune accent pe calitate, confort și natural. Acestea valori cuplate cu stilul său unic individualizează brandul pe segmentul său.
Petit Bateau în cifre:
– 3500 de angajați la nivel mondial;
– 8 filiale deschise în întreaga lume, 6 dintre ele sunt în Europa;
– 8 locații de producție și logistică: 4 în Franța, 2 în Maroc și 2 în Tunisia;
– Aproximativ 50% din profit este generat de vânzările din străinătate;
– 5000 de magazine și puncte de vânzare deschise în 80 de țări.