Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cele mai tari stiri vin cu Topping de extra DISTRACTIE

in campania semnata de agentiile iLeo si Starcom pentru Jacobs 3in1 + Topping

iLeo și Starcom semnează campania “Știri cu extra DISTRACȚIE” pentru Jacobs 3in1 + Topping, desfășurată în perioada 19.09.2013 – 2.11.2013.

Atunci când ești la birou, când citești mailurile și încerci să faci toate taskurile până la prânz, ai vrea un moment de extra DISTRACȚIE fără să te întrerupi din munca ta. Corect?

Jacobs 3in1 + Topping schimbă regulile jocului și-ți aduce știrile care se aud.

Într-un parteneriat cu //www.timesnewroman.ro/, Jacobs 3in1 + Topping transformă cele mai tari știri și glume în format audio, pentru o porție bună de râs direct din căștile de la computer. Astfel, relaxarea vine cu distracție pe bune.

De acum, userii pot asculta știrile Times New Roman interpretate de vocile celor 3 arome de extra TOPPING: Vanilla, Cioco și Caramel.

Și dacă cineva a ratat știrile de săptamana trecută, le poate gasi pe toate în arhivă aici.

“Jacobs 3in1 + Topping și Times New Roman a fost un proiect special pentru că ne-am dorit foarte mult să facem cunoscut noul produs printr-o execuție mai deosebită. Targetul de 3in1 este foarte prezent în mediul digital și pentru ei nu este o noutate să avem bannere de promovare și branding pe site-uri. Acesta este și motivul pentru care am vrut să aducem în focus inovația Jacobs 3in1 printr-un proiect la fel de inovator, care să le atragă atenția și astfel să descopere noul produs Jacobs 3in1 + Topping care să le aducă o doza de EXTRA distracție.” – a declarat Anca Mitoseru, Assistant Brand Manager Jacobs Mixes.

“De obicei, pe internet citim ceva pe un site sau un mail și ascultăm în căști muzica. La fel e și cu distractia; facem două sau chiar mai multe lucruri în același timp pentru a ne distra pe bune. Te distrezi citind știrile de pe Times New Roman, dar e loc de mai mult.

EXTRA distracția o aduce Jacobs 3in1 + Topping cu știrile care se ascultă. E un EXTRA pentru useri să poată asculta cele mai tari știri ale săptămânii interpretate de cele 3 topping-uri (Cioco, Vanilla si Caramel), iar glumele chiar sunt mai bune când sunt auzite.“ a declarat Paul Cioc, copywriter la iLeo.

Din partea iLeo: Anca Stefan (Brand Comm Director), Paul Cioc (Copywriter), Andrei Dobrescu (Art Director), Tiberiu Trandaburu (Web Developer).

Din partea Starcom: Anca Ludu (Digital Planner).

Din partea Mondelez/ Jacobs 3in1+Topping: Anca Mitoseru (Assistant Brand Manager Jacobs Mixes) si Raluca Velcu (Brand Manager Convenient Coffee).

Bucuresti, 15.10.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.