Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cele mai premiate whisky-uri din lume, in Romania

Pernod Ricard România îşi lansează colecţia haute couture: gama Ballantine’s Super Premium

Într-un spectacol al eleganţei şi distincţiei, Pernod Ricard şi-a lansat în România gama de whisky Ballantine’s Super Premium, ce cuprinde trei dintre cele mai premiate şi apreciate băuturi spirtoase din lume: Ballantine’s 17 yo, Ballantine’s 21 yo & Ballantine’s 30 yo. Un moment aparte în cadrul evenimentului de lansare a fost marcat de sesiunea de degustare susţinută de Alan Greig – Director of Heritage Ballantine’s. Alan este unul dintre cei mai titraţi specialişti în domeniu şi duce povestea lui George Ballantine în toate colţurile lumii de ani de zile, oferindu-le celor pasionaţi unele dintre cele mai incitante momente iniţiatice în ştiinţa degustării unei băuturi fine. Mai mult decât atât, de-a lungul carierei sale, Alan Grieg a contribuit în mod direct la desăvârşirea unora dintre cele mai apreciate băuturi, fiind înălţat la rangul de „Keeper of the Quaich”, cea mai înaltă societate a whisky-ului scoţian.

„Derulat în baza unui adevărat ritual, momentul de degustare le oferă participanţilor o explozie de emoţii gustative şi olfactive, lăsând impresii de neuitat. Până la urmă, despre asta vorbeşte acest brand: despre impresii, despre relaţia dintre spirit şi aromă, despre momente unice în viaţă. O experienţă Ballantine’s nu se uită… sperăm că am reuşit să arătăm acest lucru prin evenimentul de astăzi”, spune Alan Grieg – Director of Heritage Ballantine’s.

Gama Ballantine’s este cea mai extinsă gamă de whisky din lume, cu vânzări de peste 5,3 milioane de baxuri de 9 litri în intervalul 2005/ 2006.

Ballantine’s 17 yo este cel mai premiat whisky de 17 ani din lume, fiind preparat după o reţetă transmisă din generaţie în generaţie, reţetă care rămâne neschimbată de mai bine de 75 de ani.

Brevetat de cunoscători drept experienţa supremă în materie de whisky, Ballantine’s 21 yo a fost premiat cu medalia de aur la „International Wine & Spirit Challenge” în 1998 şi este vândut cu precădere în magazine selecţionate şi magazine Duty Free.

Ballantine’s 30 yo se numără printre cele mai scumpe şi mai sofisticate băuturi din lume, fiind obţinut dintr-o combinaţie unică de cereale şi conservat în recipiente de stejar timp de 30 de ani. Ballantine’s 30 yo este disponibil doar în cantităţi limitate şi nu acoperă niciodată cererea existentă pe piaţă.

“În sfârşit, publicul român are la dispoziţie o ofertă completă în ceea ce priveşte băuturile spirtoase. Pătrunderea acestei game în România este în egală măsură un semn de maturizare a pieţei la nivelul puterii de cumpărare şi un indice al specializării şi al rafinamentului consumatorului care trece la un alt nivel; românul nu mai este un simplu consumator, ci începe să devină selectiv, fidel unei arome, unui brand”, declară Tudor Furir, General Manager Pernod Ricard România.

Două dintre cele mai în vogă artiste ale momentului, Ida Corr şi Camille Jones, au răspuns invitaţiei Ballantine’s şi vor încânta amatorii de arome rafinate cu două dintre cele mai ascultate hituri ale momentului: The Creeps şi Let Me Think About It, în cadrul unui concert extraordinar susţinut la evenimentul de gală.

“Răsfăţ pentru suflet, văpaie interbelică şi cei mai în vogă artişti ai momentului – sunt cele trei promisiuni pe care le-am făcut invitaţilor noştri înainte de eveniment. Eu sper că am reuşit să le oferim mai mult de atât, sper că am reuşit să le transmitem, prin forţa exemplului, o promisiune de viitor. Tot ceea ce ne dorim este ca lumea să simtă că Ballantine’s este mai mult decât o simplă băutură… Ballantine’s este o stare de spirit, un brand aspiraţional şi, mai presus de toate, o reflexie a fiecăruia dintre noi. Există atâtea faţete ale acestei licori, încât poate fi numită diamantul băuturilor spirtoase”, spune Alice Sima, Marketing Manager, Pernod Ricard România.

Bucuresti, 22.11.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.