IAA Young Professionals organizează marți, 30 ianuarie, Seara YP dedicată trendurilor în marketing şi comunicare, ediția a III-a. Evenimentul va avea loc la TechHub, începând cu ora 19:00 și va reuni specialiști si practicieni din industria de marketing și comunicare pentru a dezbate cele mai noi tendințe ce vor defini anul 2018.
Se anunță un an plin în care noile tehnologii accelerează schimbarea comportamentelor consumatorilor și creează noi oportunități de comunicare și interacțiune. În acest context, Seara YP își propune să aducă în prim plan cele mai noi subiecte din industrie și să ofere experiențe și exemple clare de la specialiști conectați la ce e nou în domeniile: strategie de marketing/PR, advertising, digital și inovații tehnologice.
“Ne bucurăm că Seara YP dedicată trendurilor a reușit să adune în doi ani la rând o audiență numeroasă și foarte curioasă. Pentru că vrem să dăm tonul și în 2018 am ales să avem alături de noi invitați din cele mai inovatoare zone ale marketingului și comunicării, împreună cu care vom defini și previziona următorii pași spre care se îndreaptă industria.”, a declarat Iulia Niculae, Președintele IAA Young Professionals România.
Tinerii din marcomm și studenții prezenți la eveniment vor afla răspunsuri la întrebări precum:
– Care sunt direcțiile spre care trebuie să ne îndreptăm atenția pentru a avea campanii de succes în 2018?
– Cum putem integra eficient noua tehnologie și online-ul?
– Care sunt schimbările majore în comportamentul consumatorilor și cum ar trebui adresați?
Cea de-a III-a ediție îi are pe invitați pe:
– Ioana Mănoiu, Managing Director, GMP PR
– Andrei Lăscuț, Human Marketing Designer, The Temple
– Mădălin Nițiș, Sr. Marketing Manager for Romania, Croatia and Slovenia, VISA Europe
– Dochița Zenoveiov, Managing Director, Inoveo Consultants
Seara YP este unul dintre cele mai importante proiecte ale IAA Young Professionals România și aduce în atenția publicului subiecte de actualitate din industria de marketing și comunicare, cu scopul de a încuraja dezbaterile, transferul de cunoștințe de la specialiști de top și urmărirea tendințelor principale din domeniu. Printre temele abordate în cadrul edițiilor anterioare se numără: marketing politic, comunicare globală vs comunicare locală, marketing turistic, marketing pentru copii, branduri românești ș.a.m.d.
Evenimentul se adresează tuturor studenţilor şi tinerilor profesionişti interesați să fie la curent cu ultimele noutăţi din industrie.
Participarea este gratuită iar accesul poate fi făcut prin completarea formularului de înscriere.
Locurile sunt limitate şi se ocupă în ordinea înscrierilor.