Platforma online este deschisă jurnaliștilor și publicului larg interesat să descopere ultimele noutăți despre Samsung Electronics
Samsung Electronics a lansat astăzi Samsung Newsroom România, canalul său oficial de știri în limba română și relaționare cu mass-media locală. Acesta își propune să informeze consumatorii și presa română despre cele mai recente acțiuni ale companiei, atât pe plan național, cât și de la nivel global.
Platforma Samsung Newsroom România va furniza cele mai noi informații despre activitatea companiei, acțiuni de CSR, produse și servicii, date de afaceri etc., cu scopul de a facilita o întelegere în profunzime a brandului și a modulului în care acțiunile locale contribuie la evoluția Samsung.
„Trăim într-o epocă a informației, în care totul în jurul nostru, de la un simplu emoji în secțiunea de comentarii până la un banner publicitar, este încărcat de însemnătate și de propriul său flux informațional. În era digitală, acest lucru este și mai accentuat și se petrece într-un ritm mult mai alert. Pentru Samsung, nu este important doar ce comunicăm, ci și ritmul în care o facem, calitatea și relevanța conținutului – suntem conștienți că oamenii se află permanent în căutarea celor mai recente și corecte informații, pe care își doresc să le poată accesa într-un timp cât mai scurt. Din acest motiv am creat Samsung Newsroom România, un hub de informații, știri și noutăți oficiale Samsung, prin care ne propunem să asigurăm un dialog deschis și transparent cu media, consumatorii și nu numai. Mai mult decât atât, noul Newsroom România este modul prin care ne asigurăm că transmitem doar informații clare, verificate și gata de împărtășit rapid cu cei interesați.” declară Simona Panait, Director de Marketing Samsung România și Bulgaria.
În 2021, peste 100 de comunicate de presă trimise la nivel local cu scopul de a ține la curent consumatorii, reprezentanții mass-media, ambasadorii brandului și nu numai, cu ultimele lansări de produse locale, proiecte comunitare etc., au inspirat jurnaliști și bloggeri în realizarea a peste 20.000 de articole într-un an. În plus, Samsung organizează în mod regulat întâlniri tematice cu jurnaliștii și creatorii de conținut, oferindu-le acestora posibilitatea de a cunoaște îndeaproape reprezentanții companiei și de a înțelege mai bine viziunea, misiunea și valorile Samsung.
Samsung Newsroom România are un aspect modern, în linie cu versiunea globală a platformei, construită pentru ca utilizatorii să găsească ușor informații specifice despre produse, activități, comunicate de presă, interviuri, fotografii și videoclipuri. Reprezentanții mass-media vor putea, de asemenea, să intre în contact direct cu purtătorii de cuvânt Samsung România, să acceseze informații pentru a redacta materiale în exclusivitate, în funcție de specificul publicațiilor de știri sau de articolele sau interviurile pe care vor să le realizeze.
Prin Samsung Newsroom România, compania își extinde rețeaua de hub-uri de știri care include acum Germania, Polonia, SUA, Brazilia, Marea Britanie etc. Noua platformă poate fi accesată aici: https://news.samsung.com/ro/.
Samsung a intrat pe piața românească la sfârșitul anilor 1990. La începutul anului 2000, brandul a funcționat ca birou reprezentativ pentru Samsung Electronics Austria (SEAG) devenind Samsung Electronics România în 2007. Samsung Electronics România, cu o cifră de afaceri de 4 miliarde de RON in 2021, deservește peste 20.000 de clienți prin intermediul centrelor service, dar și prin call center, în contextul în care 1 din 2 români dețin un telefon Samsung.