Al Ries & Jack Trout
Editura Brandbuilders
Cand doi specialisti se-aduna,
iese-o carte foarte buna!
(atat de buna incat cineva isi doreste sa n-o citeasca si concurenta!)
In urma cu ceva vreme, in vizita la biroul unui amic fiind, el mi-a dat cartea sa citesc un anumit capitol, o lege si exemplele sale. Acum am apucat sa ma uit pe indelete pe lucrarea celor doi specialisti recunoscuti la nivl internatonal Ries si Trout. Interesant si placut a fost faptul ca am decoperit ca multe din legile imuabile de acolo le-am aplicat si continuu sa o fac din instinct. Poate ca si altii au avut aceasta experienta. Altii insa vor gasi legi pe care sa isi doreasca sa le fi stiut dinante, sa le puna cat mai repede in practica pentru succesul companiilor lor.
Probabil ca toti isi doresc o afacere de succes, vor sa fie cunoscuti, sa se vanda produsele lor si serviciile sa le fie cautate. Cele 22 de legi imuabile ale marketingului propune o serie de elemente de baza de care ar trebui sa se tina cont in activitatea organizatiilor de orice dimensiune. Si cum marketingul este una dintre activitatile de foarte mare importanta in cadrul companiilor, cartea devine o lucrare importanta care poate furniza noi idei, abordari, care poate oferi unele raspunsuri la anumite situatii existente.
"Cele mai multe erori de marketing apar ca rezultat al presupunerii gresite ca lupta pe care o duci pentru un produs il duci isi are radacinile in realitate. Toate legile din aceasta carte pleaca de la un punct de vedere total opus." (p. 46)
Legile sunt prezentate intr-o ordine logica, astfel ca daca poate uneori se creeaza impresia ca, odata incalcata o lege nu mai exista nici o sansa. Specialistii vor putea gasi poate unele remedii in alte legi, desigur daca vor sti sa le aplice in cel mai bun mod.
Daca ati citit lucrarea prezentata de noi va invitam sa ne trimiteti parerea dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana@prwave.ro si poate aparea pe site.
{mosloadposition user10}