Al Ries & Laura Ries
Editura Brandbuilders
Cei doi autori cunoscuti atat pe plan international, cat si publicului romanesc revin cu o lucrare despre caracteristicile brandingului pe Internet. Ca de obicei sunt multe exemplele oferite in sprijinul afirmatiilor facute.
Inca din titlu se remarca faptul ca de aceasta data de la cele 22 de legi, Internetul are doar unsprezece. Cred ca este dificil sa se gaseasca pentru un medium care se dezvolta permanent niste legi imuabile. Al Ries & Laura Ries reusesc insa ca prezinte in cartea de fata 11 legi pe care le considera relevante, tinand cont de specificul Internetului si de tendintele care pot aparea. Accentul cade pe importanta numelui – care este de dorit sa nu fie unul generic, ci unul memorabil. Sunt prezentate si diferentele intre prezenta in alte media si prezenta pe Internet si de asemenea este se prezinta si modul in care iti dai seama si decizi daca Internetul este un mediu de comunicare sau o afacere in sine.
Cele 11 legi imuabile permit o viziune de ansamblu – mai ales pentru cei ce sunt la inceput in lansarea unui brand – sau a mai multora – pe Internet. De asemenea, cei care poate nu au site-uri vizitate sau au probleme cu prezenta online vor gasi in aceasta lucrare elemente de interes si poate isi vor da seama unde pot sa isi imbunatateasca strategia. E-adevarat ca in carte exista si o lege a divergentei – prin care se demonstreaza ca Internetul (si nu numai) nu incurajeaza si sprijina convergenta – si cred eu, acesta poate fi considerat dintr-o anume perspectiva, un element asupra caruia ultimii ani ofera o alta perspectiva. Ce va spune insa viitorul – vom afla odata cu autorii cartii.
Daca ati citit lucrarea prezentata de noi va invitam sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana@prwave.ro si poate aparea pe site.
{mosloadposition user10}