CEL.ro lansează competiţia Ad Labs Awards 2016 pentru tânăra generaţie de publicitari şi dă startul la înscrieri. Începând de astăzi cei pasionaţi de publicitate îşi pot încrie ideile într-una dintre cele mai mari competiţii naţionale de publicitate pentru a obţine un loc pe podium şi unul dintre premiile oferite de organizatori.
Organizatorii relatează că programul, aparte în sectorul publicităţii din România, este o reacţie firească la nevoile identificate în rândul tinerilor pasionaţi de publicitate care continuă să se confrunte cu lipsa experienţelor practice cerute de majoritatea angajatorilor.
Ad Labs Awards se adresează astfel celor cu vârsta cuprinsă între 18-25 de ani care studiază sau sunt atraşi de domenii precum publicitate, marketing, comunicare, design, creative writing etc şi care activează sau vor să activeze la un moment dat în industria publicitară.
La finalul competiţiei 3 cele mai bune şi originale idei vor fi premiate de organizatori existând posibiliatea aplicării lor în strategiile viitoare de comunicare.
Creat pentru a identifica si promova talentele noii generaţii de publicitari din România, Ad Labs Awards oferă şansa participanţilor să-şi folosească know-how-ul şi informaţiile dobândite până în prezent şi să concureze pentru recunoaşterea naţională a ideilor lor.
Competiţia provoacă aşadar tânăra generaţie să fie vizionară şi inovativă, să-şi depăşească limitele şi să-şi demonstreze talentul într-un maraton ce se va încheia pe 15 iunie cu anunţarea câştigătorilor.
În cadrul concursului participanţii au posibilitatea să-şi exerseze abilităţile pe un brief real. Platforma aceasta reprezintă pentru majoritatea primul contact cu industria publicitară şi cererea pieţei dintr-o perspectivă practică, complementară şi indispensabilă celei teroretice predată în cadrul cursurilor de profil.
Ad Labs Awards este o experienţă unică şi reală pentru tânăra generaţie, pentru cei aflaţi încă la început de carieră şi care încearcă să-şi construiască un portofoliu relevant pentru viitoarele aplicaţii la joburile mult visate.
Fiecare participant va primi un brief pe baza căruia va trebui să ofere soluţii creative. Înscrierile pot fi individuale, dar si pe echipe.
La prima ediţie a Ad Labs Awards participanţii vor avea de construit un video viral în jurul unei idei creative şi originale. Mai multe detalii găsiţi pe site-ul competiţiei www.cel.ro/adlabs.
Aplicaţiile vor fi jurizate de persoane cu experienţă relevantă în domeniu.
Pentru a-ţi înscrie ideea în competiţie nu se acceptă nicio taxă de participare.
Deadline-ul aplicaţiilor este 10 iunie 2016, ora 23:59, iar căştigătorii vor fi anunţaţi pe 15 iunie pe site-ul competiţiei.
CEL.ro este cel mai mare magazin online din România cu acţionariat integral românesc şi a înregistrat în anul 2015 vânzări de 40 milioane EUR, are un portofoliu de peste 100.000 de produse şi are peste 1.000.000 de comenzi procesate până în prezent.