Valeria Tudor este probabil cel mai tânăr Communications Manager din cadrul unei companii de vânzări directe de top. Absolventă meritorie de Relaţii Publice şi Comunicare – SNSPA şi Master of Arts în Mass Communications – London Metropolitan University, ea s-a alăturat echipei CAPRA NERA by DEÉSSE of Switzerland, în calitate de Manager al Departamentului de Comunicare, gestionând eficient toate activităţile de relaţii publice ale companiei, la doar 24 de ani.
Rezultatele remarcabile ale acesteia nu se limitează doar la educaţie, ci sunt vizibile şi pe plan profesional. Valeria Tudor şi-a început cariera în calitate de Student Academic Representative, la Londra, unde pe parcursul unui an academic a apărat drepturile colegilor săi din Student’s Union, reprezentându-i cu succes. În acelaşi timp, pe toată durata cursurilor de master, i-au fost oferite diverse stagii de practică în diverse companii londoneze, unde a avut ocazia să îşi dezvolte abilităţile de comunicator şi să dobândească experienţă lucrând pentru clienţi de talie internaţională. Proaspăt întoarsă în ţară, şi-a desfăşurat activitatea la Comisia Europeană, unde a fost implicată într-un proiect digital de către DC Communication.
În prezent, conduce Departamentul de Comunicare CAPRA NERA by DEÉSSE of Switzerland, privind acest nou job ca pe o nouă provocare. Vremurile în care trăim ne fac să fim mai pragmatici, iar criza ne aduce de cele mai multe ori în faţa unor decizii importante. CAPRA NERA by DEÉSSE of Switzerland a hotărât să investească în comunicare, crezând în puterea acesteia, la fel de mult ca mine. O companie de vânzări directe de top, cu o conducere preocupată de calitate, este întotdeauna un loc perfect pentru a dezvolta campanii inedite, pentru a învăţa cât mai mult de la oamenii din jur şi pentru a împărtăşi cunoştinţele cu ceilalţi. Îmi ador job-ul pentru că este o provocare în fiecare zi şi sunt încântată că mi s-a oferit această şansă, declară Valeria Tudor.
În demersurile sale comunicaţionale, fie că ele ţin de adoptarea unor strategii sau de lansarea unor campanii creative, managerul Departamentului de Comunicare se bucură de susţinerea conducerii companiei, care crede în puterea comunicării şi conştientizează importanţa PR-ului. Şansele de creştere ale unei companii pe o piaţă în deplină expansiune sunt nule fără un Departament de Comunicare bine pus la punct. Noi investim întotdeauna în acest sens, recrutând oameni tineri care au investit la rândul lor în studii şi în pregătirea lor şi încercăm să îi susţinem în construirea unei cariere cât mai solide. Ne bucurăm să o avem pe Valeria la conducerea Departamentului nostru de Comunicare şi suntem conştienţi că PR-ul este foarte important, mai ales atunci când se colaborează cu agenţiile, declară Adrian Sasu, Director de Vânzări la CAPRA NERA by DEÉSSE of Switzerland.
Compania CAPRA NERA by DÉESSE of Switzerland a intrat pe piaţa din România în anul 2000, impunându-se prin calitatea excepţională a produselor şi seriozitatea serviciilor. Pe parcursul celor 12 ani de existenţă, a cunoscut o dezvoltare inedită în domeniul vânzărilor directe. Sistemul de vânzare a produselor (party selling – vânzarea produselor prin şuete de frumuseţe) aduce un plus în viaţa socială a fiecăruia, cât şi avantaje multiple din punct de vedere financiar. CAPRA NERA by DÉESSE of Switzerland pune la dispoziţia clienţilor săi peste 300 de produse pe diferite segmente: îngrijirea locuinţei, îngrijire personală, suplimente alimentare, produse cosmetice pentru toate vârstele, produse cosmetice terapeutice, cosmetică colorată, produse textile şi accesorii.