J&B Blending Spirits a fost desemnată cea mai eficientă campanie a anului, în cadrul celei de-a 14-a ediţii a competiţiei EFFIE Awards 2017. Campania dezvoltată de P.P. Distributors România este rezultatul colaborării agenţiilor The Hub Partners (brand), Porter Novelli România (PR), OMD (media), Field Star (retail & experiential marketing), Spoon Media (digital şi social media), Vice (strategie şi producţie muzicală) şi Frank (social media).
Pe lânga Grand EFFIE, campania J&B Blending Spirits a fost premiată cu un Gold EFFIE la categoria Alcoholic Beverages şi un Silver EFFIE la categoria Engaged Communities.
Astfel, J&B România şi P.P. Distributors România au fost desemnate brandul anului, respectiv clientul anului.
“Spirite independente, profesionişti cu perspective şi specializări aparte mixate cu un brand nonconformist ca J&B: iată blendul neaşteptat care a făcut ca J&B să câştige Grand EFFIE 2017 şi să devină cel mai vândut whisky din România.
Blending Spirits este despre crearea de noi blenduri şi noi ocazii de consum.
Le mulţumesc tuturor agenţiilor implicate în proiect; au devenit partenerii noştri de încredere şi sunt convinsă că anul acesta vom reuşi împreună să ducem şi mai departe spiritul J&B”, a declarat Raluca Sava, Regional Brand Manager Diageo România, Croaţia şi Slovenia.
Blending Spirits a fost lansat în noiembrie 2015 cu o identitate extrasă din ADN-ul de brand – combinaţia a două spirite libere şi surprinzătoare, Justerini şi Brooks. Campania integrată a generat blenduri neaşteptate şi rezultate pe măsură. Seria de proiecte în care artişti consacraţi fac schimb de piese cu artişti din zona underground a câştigat simpatia publicului şi, în final, pe cea a juraţilor EFFIE.
Accesează www.blendingspirits.ro şi savurează confruntarea dintre cele mai surprinzătoare blenduri!