Cohn&Jansen redeschide subiectul siguranței copiilor în mașină, prin noua campanie Petrom, “Cel mai sigur loc”.
Campania aduce în discuție importanța asigurării copiilor în mașină, în urma evaluării statisticilor care arată că, doar în 2021, 2159 de copii au fost victime în accidente rutiere din cauza neasigurării corecte în scaunul potrivit sau în centură.
Alături de stațiile Petrom, un partener de încredere la drum al românilor și un brand care a mai comunicat în trecut pe această temă, Cohn&Jansen susține misiunea “Zero copii neasigurați în mașină”, având un obiectiv clar în minte: mișcorarea treptată a cifrelor și aducerea în atenție a acestui subiect până când folosirea centurii sau a scaunului potrivit pentru copii nu va mai fi doar o obligație, ci un reflex.
„Am pornit de la un insight foarte familiar și anume că părinții cred că brațele lor sunt cel mai sigur loc de pe Pământ pentru copiii lor. Că brațele pot salva, proteja și alina, în orice situație. Ceea ce este atât de corect și de intim, în relația părinte-copil. În același timp sunt părinți care își țin în continuare copiii în brațe în mașină, fară să îi asigure în vreun fel. Iar în mașină cel mai sigur loc e scaunul potrivit sau centura. Am pus un strat de emoție într-o campanie de educare și responsabilizare, iar în ziua în care o să descoperim că am reușit să micșorăm cifrele, aia chiar o să fie o zi bună în publicitate” spune Mihai Fetcu, Creative Director Cohn&Jansen.
“Vrem ca acest mesaj să ajungă, din gură în gură și cu fiecare share la toți părinții. Și la cei care își asigură corect copiii și care îi pot influența pe alții, și la cei care cred că lor nu li se poate întâmpla nimic, dar și la cei care cunosc importanța subiectului dar le e greu să pună limitele siguranței copiilor lor. La toți. E greu, dar și copiii sunt unici” adaugă Miriam Cioran, Group Account Director, Cohn&Jansen.
„Orice brand are o responsabilitate față de societate, fie că își dă seama sau nu. Pentru noi siguranța a fost mereu importantă, și în cadrul muncii și în afara ei. Și am vrut să comunicăm acest lucru – să arătăm că vrem și că putem schimba alegeri, comportamente și până la urmă vieți, pornind cu asigurarea corectă a copiilor în mașină” declară Iulian Ducuță, Brand Manager Petrom.
Începând cu luna august campania se va derula în TV, Radio, OOH, Digital, Retail. În același timp, un sticker cu mesajul misiunii, care poate fi lipit pe luneta mașinii, este oferit atât în stațiile Petrom, cât și de Poliția Română în filtrele și acțiunile dedicate acestei inițiative.
Cohn&Jansen a colaborat cu Feli și echipa HaHaHa Production pentru a lansa un clip care susține mesajul campaniei, respectiv melodia “Când te țin în brațe”.
Spotul TV poate fi vizionat aici:
iar melodia „Când te strâng în brațe” poate fi ascultată aici:
Echipa Petrom:
Bogdan Toacșe, Head of International Marketing OMV
Iulian Ducuță, Brand Manager Petrom
Andreia Tudor, Brand Manager Assistant
Razvan Giurcă, Digital Specialist
Echipa Cohn&Jansen:
Andrei Cohn, Managing Partner & Creative Director
Diana Crâșmariu, General Manager
Mihai Fetcu, Creative Director
Roxana Cristea, Group Creative Director
Ana Maria Vasilache – Senior Copywriter
Alexandra Bombiță – Senior Copywriter
Daniel Moisă, Senior Art Director
Cristina Gârlan – Senior Art Director
Simina Leotescu, Head of Strategy
Teodora Ștefan, Strategic Planner
Raluca Diaconu, Digital Strategic Planner
Miriam Cioran, Group Account Director
Andreea Mateescu, Account Director
Simona Firu, Account Executive
Ilinca Dumitrescu, A/V Production Director
Virgil Ghelmeci, DTP
Cristian Dobre, Head of Production & Events
Echipa Atelieru:
Bianca Rîmbeț – Social Media Manager
Ștefan Ionescu – Webdesigner
George Chipuc – Webdesigner
Echipa HaHaHa Production:
Muzică: Feli, Roland Kiss
Versuri: Feli, Dorian
Casa de producție:
Multi Media Est