În cadrul emisiunii Persona, cu Marian Voicu – sâmbătă, 9 iunie, ora 20.15
Philip Kotler, supranumit părintele marketingului, a revenit în România, săptămâna trecută, după şapte ani, pentru a prezenta noul său model de marketing (Marketing 3.0). Acesta tratează clienţii nu ca simpli cumpărători, ci ca fiinţe umane complexe, multidimensionale. Cu ocazia conferinţei pe care a susţinut-o la Bucureşti, Philip Kotler a acordat un interviu în exclusivitate pentru TVR INFO.
Sâmbătă, 9 iunie, de la ora 20.15, telespectatorii TVR INFO sunt invitaţi la o ediţie eveniment a emisiunii Persona. Marian Voicu îl reîntâlneşte pe Philip Kotler după şapte ani, pentru a afla dacă marketingul prin valori poate fi un răspuns la criza globală, dacă fericirea şi valorile spirituale pot fi ingredientele principale ale noului marketing şi ce crede profesorul Kotler despre brandul României. Mai mult, la Persona vom putea urmări ambele ambele interviuri – atât cel din 2005, cât şi cel din 2012 – acordate de Philip Kotler realizatorului TVR.
„Profesorul Kotler are o formidabilă capacitate, de adevărat vizionar, de a reinventa nu doar marketingul, ci şi propria personalitate”, declară Marian Voicu, în urma celei de-a doua întâlniri pe care a avut-o cu celebrul om de marketing.
Philip Kotler este fondatorul „managementului marketingului” modern, profesor de marketing internaţional la Şcoala Superioară de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universităţii din Northwestern, SUA. În 2008 şi 2009, profesorul Kotler a fost clasat între primii 10 guru în afaceri din lume. El a dezvoltat mai multe concepte în marketing, precum demarketing, megamarketing, turbomarketing şi synchromarketing.
Persona este unul dintre cele mai recente formate introduse în grila TVR INFO. Emisiunea este realizată sub forma unui interviu documentar, ilustrat cu materiale de arhivă, în care Marian Voicu are ca invitat o personalitate cu un parcurs public îndelungat. Emisiunea are caracter biografic şi relevanţă asupra istoriei recente a României.