București Mall – Vitan, primul centru comercial modern din România, anunță cu entuziasm redeschiderea Cellini, bine-cunoscutul brand pentru ceasuri și bijuterii din România. După un proces complex de renovare și extindere, brandul a adus pe piața locală un concept unic, care devine atât cel mai mare magazin Cellini din România, cât și o locație de referință pentru brand.
„București Mall-Vitan continuă să aducă proiecte noi și inovatoare pe piața din România, adăugând o nouă premieră în portofoliul său de retail. Lansarea Cellini concept store are toate premisele să fie un succes și să transforme locația dintr-un magazin într-o adevărată destinație și suntem mândri să avem alături, ca și partener, un brand puternic, care aduce o experiență de cumpărături exclusivistă vizitatorilor București Mall-Vitan”, a declarat Affan Yildirim, General Manager, membru în Consiliul de Administrație al Anchor Grup și membru al Consiliului de Administrație Shopping MallDova.
Cu o suprafață totală de 240 mp, noua locație Cellini este singura care include, pe lângă o zonă de magazin, dedicată brandurilor prestigioase de bijuterii și ceasuri, și o zonă dedicată relaxării și experiențelor senzoriale deosebite, Cellini Lounge.
Cellini Boutique & Lounge, un concept exclusiv și extravagant, vizează redefinirea experienței de shopping, cu expertiza profesioniștilor în domeniu, prin adăugarea unei zone de cafenea și bar unde clienții se pot relaxa alături de o cafea de specialitate, de o șampanie, cocktailuri și deserturi.
„Noul concept a fost dezvoltat împreună cu partenerii noștri arhitecți din Italia. A fost un proces în care am pornit de la viziunea noastră asupra cum să arate noul magazin Cellini, iar designerii italieni au înțeles și au transpus în realitate această dorință. Întregul proces, de la idee la realizare practică, a durat peste 18 luni. Tot mobilierul a fost produs în Italia, inclusiv zona de Lounge, cu toate dotările specifice. Ne vom bucura să vă oferim o cafea deosebită, cocktailuri internaționale, prăjituri și gustări atent selectate. Prin introducerea acestui nou concept de magazin, ducem mai departe misiunea noastră de a dezvolta piața de ceasuri și bijuterii din România în mod coerent și autentic, în aceeași manieră specifică Cellini, care oferă clienților acces la produse de cea mai bună calitate, precum și o experiență deosebită a procesului de cumpărare. Suntem recunoscători pentru tot suportul și susținerea de care ne-am bucurat pe parcursul întregului proiect din partea colaboratorilor noștri de la București Mall-Vitan – un centru comercial cu o semnificație specială pentru noi, fiind locul în care Cellini a deschis acum aproape 25 de ani primul său magazin”, a declarat Dragoș Nicolae, CEO & Partner Cellini Group.
Noul concept store va aduce cele mai prestigioase branduri din portofoliul Cellini, printre care se numără Hublot, Omega, TAG Heuer, Longines, Damiani, Fabergé, Henri Maillardet, Leo Pizzo, alături de bijuteriile marcă proprie, Cellini.
Noul magazin exclusivist confirmă strategia brandului, începută în 2018, de a se dedica și de a se axa exclusiv pe zona premium și high-end a brandurilor de ceasuri și bijuterii din România. Cellini continuă să introducă noi branduri de lux și dezvoltă în continuare noi colecții marcă proprie, urmând cele mai în vogă tendințe din fashion, cu o atenție desăvârșită pentru detalii.
„De-a lungul timpului, fiecare magazin Cellini a fost un pionier, aducând mereu un element de noutate, care apoi a fost fără excepție replicat de ceilalți jucători din piață. Acest nou concept confirmă strategia noastră începută în 2018 de a ne dedica și axa exclusiv pe zona premium și high-end a brandurilor de ceasuri și bijuterii din România, inclusiv prin oferirea de experiențe complementare. De aceea, am introdus noi branduri de lux și am dezvoltat propriile colecții de bijuterii Cellini, dar am și renunțat la unele branduri care simțeam că nu mai reprezintă ceea ce este Cellini astăzi. În plus, cu acest nou concept care include zona de cafenea și bar, dorim să ne apropiem și mai mult de clienții noștri. Sigur am deschis un nou trend care va fi urmat”, a adăugat Raluca Simu, Managing Partner Cellini Group.
București Mall-Vitan este singura locație unde este prezent Cellini Boutique & Lounge, fiind prima alegere a brandului de a lansa conceptul său exclusivist.
București Mall-Vitan continuă să ofere clenților săi o experiență de cumpărături diversificată și complexă, aducând constant noi branduri partenere în portofoliul său de retail. Primul centru comercial modern din România se bucură de un grad de ocupare de peste 99% și aduce mai aproape de comunitate concepte exclusiviste și branduri dorite. În cei aproape 25 de ani de activitate în piață, București Mall-Vitan a atras prezența unora dintre cele mai cunoscute și iubite branduri din sectorul de retail, și își îmbunătățește și extinde continuu portofoliul. Fiind o destinație one stop shop, cu un mix complet de branduri de renume naționale și internaționale, centrul comercial reușește să răspundă tuturor nevoilor și intereselor, dar și cerințelor în continuă schimbare ale pieței.