Cel mai mare colind, campania ING dezvoltată de CAP și Lowe Profero (SeniorHyper) a fost recompensată cu locul I în categoria Services, la ediția de anul acesta a Internetics.
„O cauză nobilă face mereu să sară scântei creative și generează energie pozitivă. Iar cum faptele bune trebuie să înceapă întotdeauna de la tine, am pornit noi leapșa colindului, în speranța că ne va răspunde cât mai multă lume. Ne-a bucurat tare mult rezultatul, mai ales că fiecare colind urcat pe site a însemnat câte o pereche de ghetuțe pentru niște copii mai puțini norocoși”, spune Dana Grețcu, Digital Marketing Manager ING Bank.
Plecând de la premisa că în perioada sărbătorilor de iarnă toată lumea intră în vria cumpărăturilor, uitând uneori că lucrurile simple sunt cele care aduc fericirea autentică, ING, CAP și Lowe Profero (SeniorHyper) au decis să meargă un pas mai departe. Astfel a luat naștere Cel mai mare colind, campania la finalul căreia beneficiarii Fundației Copii în Dificultate au avut parte de o surpriză cu totul și cu totul specială.
Mecanismul folosit pentru campanie a fost extrem de simplu: un colind = o pereche de ghetuțe pentru cei mici. Cu cât mai mulți colindători, cu atât mai multe ghetuţe. În cadrul site-ului //www.celmaimarecolind.ro/ oricine – băiat, fată, alături de colegi sau de familie – se putea înregistra cântând clasicul Moș Crăciun cu plete dalbe folosind una din cele două negative disponibile. La final, trebuia să transmită provocarea celui mai mareeeeeeee colind către prieteni, subliniind cauza nobilă din spatele demersului.
„Magia Sărbătorilor vine din a le face surprize frumoase celor din jurul nostru. Iar când beneficiarii sunt niște copii din medii defavorizate, te dai peste cap să le faci o bucurie. Îți dregi glasul și, aia e… cânți Moș Crăciun cu plete dalbe, chiar dacă n-ai mai cântat din școala primară. Campania asta a fost o ocazie minunată să ne amintim ce contează cu adevărat”, spune Vasile Alboiu, Chief Creative Office, Lowe Profero.
La final, peste 1000 interpretări au fost înscrise, rezultatul însemnând peste 1000 de copii fericiți. Iar în semn de mulțumire, ING, CAP și Lowe Profero (SeniorHyper) au luat cele peste 1000 de interpretări și le-au contopit în cel mai mare colind digital.
„Ce contează cel mai mult după o campanie, fie ea și de CSR, sunt rezultatele, iar dacă efortul agenţiilor alături de client au schimbat, chiar și un pic, în mai bine viaţa copiilor, nu ne face decât să ne mândrim și să ne dorim să facem asta constant. Aşa că aşteptăm rezultatele campaniei din acest an în care să număram și mai mulți copii fericiți de Crăciun.”, adaugă Ana-Maria Ghiurca, Client Service Director Lowe Profero.
Echipele care au pornit (cu) colindul:
ING: Cristina Micu (Head of Marketing and Customer Strategy), Dana Maria Stefan (Sr. Mobile Marketing Specialist), Adina Cretu (Social Media Specialist), Dorin David (Web Designer), Dana Gretcu (Digital Marketing Manager), Mona Tufeanu (Sr.BTL Specialist), Viorel Ruse (Manager Marketing Strategy); Corina Rusu (Customer Strategy Manager)
CAP: Codin Caradimu (Creative Director); Cristina Purcarea (Client Service Director); Radu Rapeanu (Copywriter); Ioana Parvan (Art Director); Iulian Barbulescu (Creative Planner); Mihai Tanase (Account Manager)
Lowe Profero (SeniorHyper): Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Christiana Zodila (Copywriter), Laurentiu Stere (Art Director), Madalina Barbu (Account Director), Marina Badoi (Account Executive), Ionut Ciubotariu (Director of Operations), Alex Hertog (Project Manager), Stefan Zibilianu (PHP/HTML Team Leader), Alex Pietrareanu (PHP/HTML Developer)