Cifra de afaceri a Christian Tour a crescut în primele luni ale lui 2015 cu aproximativ 20%, iar numărul vacanțelor deja achiziționate de turiști a ajuns la 38% din cele pe care tour operatorul estimase că le va vinde în cursul acestui an. Mai mult, compania, care a câștigat de curând distincția „Cea mai bună agenție de turism a anului”, va avea un nou departament, dedicat în exclusivitate segmentului corporate.
"În primele patru luni ale lui 2015 am avut o creștere a cifrei de vânzări cu aproximativ 20%, creștere conformă cu planurile pe care ni le-am făcut și pe care le-am anunțat la conferința de presă din 25 februarie 2015, anume o creștere a cifrei de afaceri de la 52 milioane de euro în 2014 până la 63 milioane de euro în cursul acestui an. Mai mult, am înregistrat și o creștere în ceea ce privește vacanțele vândute: până la finele lui aprilie 2015, 38% din numărul turiștilor estimați pentru acest an au achiziționat deja un sejur de la Christian Tour", a declarat Marius Pandel, CEO Christian Tour.
Tot la capitolul realizărilor din 2015 ale celui mai mare tour operator de vacanțe charter din piața autohtonă se încadrează și distincția „Cea mai bună agenție de turism a anului”, recent obținută la Gala Premiilor de Excelență în Turism din cadrul TopHotel Conference, cel mai mare eveniment de profil din România.
"Pentru că am crescut foarte mult și pentru că ne dorim dezvoltarea de noi departamente și linii de business am decis mutarea într-un nou sediu a centrului operațional Christian Tour. Noile birouri vor acoperi o suprafață de aproximativ 1000 de metri pătrați și vor fi astfel organizate încât să integreze toate brandurile grupului Christian Tour: Pegas Holidays, Europa Travel, Vuelo.ro, etc.
Totodată, în plus față de departamentele deja existente (precum cel de Rezervări & Producție, Digital, Marketing, Call Center, Circuite, etc.), va mai apărea unul nou, dedicat în exclusivitate segmentului corporate. În plus, ne propunem în continuare dezvoltarea turismului de incoming în primul rând pentru că noi credem cu tărie în turismul în România și vrem să ajutăm dezvoltarea acestuia. Iar o mare parte din serviciile solicitate de segmentul corporate este pentru servicii turistice interne", a adăugat Marius Pandel, CEO Christian Tour.
Aceasta nu este singura direcție de dezvoltare pe care o are în vedere Christian Tour, un brand 100% românesc, deși s-a bazat în mare măsură pe turismul outgoing. Cel mai mare tour operator de vacanțe charter din piața autohtonă va continua demersul început de câțiva ani și anume acordarea unei atenții sporite turismului intern și celui de incoming. CEO-ul companiei tocmai s-a întors dintr-o călătorie de afaceri în Japonia, unde a avut întâlniri cu agenți de turism locali în sensul atragerii de turiști niponi în România.
"Pentru turismul corporate și de incoming planul este să schimbăm modul «reactiv» în care se practică turismul în România, în sensul că, în cele mai multe cazuri, tour operatorii răspund unor cerințe predefinite ale turiștilor și nu vin cu propuneri și idei inedite pentru aceștia. Din acest motiv, am început deja studiul intens al tuturor destinațiilor din România, tocmai pentru a găsi obiective turistice inedite și activități aparte pe care să le propunem turiștilor străini care ajung în țara noastră. Iar acestea se vor regăsi sub formă de pachete de excursii cu numeroase activități incluse și idei de vacanțe de tot soiul pe teritoriul României", a conchis Marius Pandel, CEO Christian Tour.
{mosloadposition user9}