Reţeaua DOMO îşi continuã expansiunea şi deschide mâine la Craiova, în Centrul Comercial Mercur, cel mai mare magazin de electronice, electrocasnice, IT şi telecom din oraş şi, totodatã, cel mai mare magazin DOMO de pânã acum. Pe o suprafaţã comercialã de 1800 mp, compania continuã implementarea noului concept de magazin, bazatã pe poziţionarea actualã a mãrcii DOMO, rezultatã în urma unui proces de rebranding încheiat de curând.
DOMO înseamnã cãmin – adicã armonie, confort, protecţie, ospitalitate, viaţã. Designul noii locaţii, culorile folosite, elementele de decorare îşi propun sã ofere beneficiile unui spaţiu funcţional şi în acelaşi timp,
atrãgãtor. Ofertele DOMO, unele dintre ele unice pe piaţa româneascã, îşi propun sã facã mai uşor accesul consumatorului român la tot ceea ce are nevoie pentru acasã şi îi permite sã aleagã din peste 3500 de produse şi peste 60 de branduri.
DOMO vrea sã fie un loc plin de viaţã, capabil sã atragã cât mai multe segmente de consumatori, de vârste şi cu dorinţe diferite şi sã ofere o experienţã de cumpãrare pozitivã, pe gustul fiecãruia.
"Prin magazinul de la Craiova, ca si prin toate celelalte pe care le-am deschis, am dorit sã oferim o experienţã de cumpãrare unicã pe piaţa româneascã, capabilã sã susţinã autoritatea brandului DOMO în categoria de electronice şi electrocasnice şi sã construiascã o relaţie pe termen lung cu consumatorii. Ne propunem sã recreem pentru cei ce ne trec pragul senzatia de ″acasã″, cãldura şi confortul cãminului", spune Lorand Szarvadi, CEO DOMO.
DOMO atinge în acest fel atât componenta raţionalã a consumatorilor sãi, pledând pentru cele mai bune preţuri din oraş, cât şi cea emoţionalã, oferind serviciile şi atmosfera unui retail modern. Pentru îndeplinirea
acestui obiectiv compania a investit în magazinul de la Craiova aproximativ 300 000 Euro.
În noul magazin DOMO din Craiova, clienţii vor avea la dispoziţie şi cele mai recente produse de acces la Internet de mare viteză oferite de Romtelecom: ClickNet Express 512, ClickNet Express 1024 şi ADSL Express 2048. De asemenea, clienţii interesaţi pot testa, înainte de a cumpăra, în spaţiul special amenajat în magazin, conexiunea la Internet bazată pe tehnologie ADSL. “Parteneriatul dintre cele două companii va aduce utilizatorii români mai aproape de o nouă experinţă a Internetului, pe care numai accesul de bandă largă o poate furniza. În ultimele şase săptămâni peste 15000 de clienţi au ales să folosească produsele ADSL de la Romtelecom şi ne bucurăm că şi vizitatorii craioveni ai magazinului DOMO vor putea de acum descoperi avantajele acestor produse.” a declarat Pieter Bakker, director executiv comercial Romtelecom.
DOMO este dupã cifra de afaceri al doilea retailer specializat în electrocasnice, electronice, IT şi telecom, cu o reţea naţionalã formatã din 111 magazine, ce însumeazã peste 37.000 de metri pãtraţi şi peste 1200 angajaţi. {mosloadposition user10}