Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cel mai mare complex imobiliar din Sud-Estul Europei are identitatea semnata de Brandient

brandient

Unul dintre putinele proiecte imobiliare mari din Europa de Est care nu au fost ingenunchiate de criza fara precedent pe care o traieste lumea a fost lansat luna trecuta—dupa aproape 10 ani de munca si investitii. Proiectul Palas Iasi este cel mai mare complex imobiliar din Sud-Estul Europei si reprezinta o investitie de 260 de milioane EUR, un “oras in oras” care incorporeaza spatii rezidentiale, comerciale, de business si de distractie, un proiect dezvoltat de Iulius Group, cel mai mare dezvoltator si operator de mall-uri si centre comerciale din Romania.

Brandient a fost mandatata sa conceptualizeze esenta brandului Palas si a desenat identitatile vizuale pentru Palas Iasi, Palas Mall si United Business Center.

“Boom-ul imobiliar, brusc dezumflat de criza inceputa in 2008, nu a fost un mare promotor al brandingului si al viziunii. Cu atat mai interesant este proiectul Palas Iasi, care si-a propus de la inceput, prin amploarea si unicitatea proiectului, sa transforme Iasiul intr-un brand de destinatie pentru europeni.” – Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient.

Identitatea vizuala Palas Iasi reflecta spiritul cosmopolit al proiectului, folosind un limbaj de design contemporan. Noul logo si manifestarile sale vizuale au rolul de a sustine un brand modern, european, capabil sa ofere locuitorilor si vizitatorilor, dar si angajatilor companiei, inspiratie, bucurie si optimism.

Cele trei cladiri de birouri Clasa A care sustin centrul de afaceri din cadrul proiectului au fost lansate in 2010. In acelasi spirit cosmopolit al intregului ansamblu imobiliar, Brandient a recomandat ca nume United Business Center si a desenat logoul si aplicatiile respective.

Nevoia de vizibilitate exacerbata a sub-brandului Palas Mall a cerut o identitate separata, cu un simbol vizual construit pe baza fontului cu accente regale Reina, care transmite eleganta si impune un statut high class.

"Palas Iasi este un proiect special pentru Brandient, fiind cel mai mare proiect de real estate din Sud-Estul Europei. Am lucrat folosind ca instrumentar brand idea pentru intreg, si am aplicat-o la toate identitatile verbale si vizuale create in cadrul unei arhitecturi branded."—Cristian Kit Paul, Creative Director Brandient.

Pentru mai multe detalii, vezi studiul de caz Palas Iasi.

Bucuresti, 24.08.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.