Miercuri, 29 martie 2006, in Music Club (Str. Baratiei nr. 31), incepand cu ora 19.30, se va desfasura cea de a douasprezecea editie a evenimentului AdBreak, prezentata de Orange. Avandu-i ca gazde tot pe Gianina Corodnan si Mihai Anton, aceasta editie va aborda tema eficientei in advertising cu o dezbatere pe marginea rezultatelor festivalului care premiaza eficienta in atingerea obiectivelor de advertising – EFFIE.
Nu va lipsi proiectia de spoturi, si nici deja eficienta metoda de a adresa intrebari invitatilor prin intermediul servetelelor. La final, se vor acorda premii in bere pentru cel mai eficient invitat (cel care primeste cel mai mare numar de intrebari) si pentru cel mai eficient participant din public (cel care adreseaza cel mai mare numar de intrebari).
Invitatii acestei editii sunt doua voci din interiorul agentiilor de publicitate, proaspat laureate EFFIE, Razvan Matasel, Research & Strategic Planning Director – Leo Burnett & Target si Alexandru Dumitrescu, Associate Creative Director McCann/Creative Services, care alaturi de clienti ai agentiilor reprezentate vor aborda tema eficientei in publicitate la festivalul recent incheiat.
AdBreak este un eveniment care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads, cele mai creative reclame internationale, pe cei mai importanti oameni ai industriei romanesti de advertising si sa propuna spre dezbatere cele mai fierbinti teme.
AdBreak este un eveniment IQads, prezentat de Orange, recomandat de 24-FUN, Cotidianul, HotNews.ro si Kiss FM.
{mosloadposition user10}