Sâmbătă, 10 martie, Antena 3 dedică programele sale unui sportiv care continuă să lupte şi după ce viaţa l-a pus la o grea încercare – Mihai Neşu! Între orele 10 şi 24, în programele Antena 3 vor fi prezentate fragmente din reportajul de exceptie realizat la Utrecht, cu Mihai Neşu, de o echipă a emisiunii În premieră, dar şi materiale despre români aflaţi în aceeaşi stare gravă de sănătate, care au nevoie de ajutor.
Antena 3 îşi propune să strângă fonduri pentru Fundaţia Mihai Neşu, pentru ca sportivul nostru să poată ajuta cât mai mulţi copii şi tineri aflaţi în dificultate. Mihai Neşu ne-a trimis tricouri ale echipei FC Utrecht, inscriptionate cu numărul său – 3, dar şi tricouri ale Fundaţiei pe care a înfiinţat-o. Toţi prezentatorii şi moderatorii Antena 3 vor fi îmbrăcaţi în tricouri trimise special cu această ocazie de Mihai Neşu.
Aceste tricouri vor fi licitate şi pot fi câştigate de fiecare telespectator care, pe parcursul zilei trimite un SMS la 877, număr oferit gratuit de Orange, Vodafone, Cosmote şi pus la dispoziţie de Fundaţia Mereu Aproape. SMS-ul costă 2 Euro fără TVA.
Participarea la licitaţia prin SMS se poate face exclusiv între orele 10 şi 24, sâmbătă, 10 martie. La începutul fiecărei ore se va face o tragere la sorţi a unui număr de telefon de pe care s-a trimis SMS. Proprietarul numărului de telefon va primi un tricou al lui Mihai Neşu. Cu alte cuvinte, un tricou poate fi câştigat cu un efort minim de 2 Euro, bani care ar putea să ajute însă mulţi oameni să îşi recapete mobilitatea, să poată să se bucure de o nouă viaţă.
Mai multe tricouri sunt puse la dispoziţia proprietarilor de cluburi de fotbal, a fotbaliştilor sau a oamenilor înstăriţi din România, care pot să îşi manifeste solidaritatea cu Mihai Neşu şi cu faptele sale caritabile făcând o donaţie în conturile Fundaţiei Mihai Neşu, deschise la Banca Transilvania: RO33BTRL0050120CH28760XX – cont in lei şi RO74BTRL0050420CH28760XX – cont in euro.
Antena 3 este singurul post de stiri din Romania afiliat CNN International si este parte a INTACT Media Group.