Pavilionul Central din cadrul Complexului Expoziţional ROMEXPO va găzdui, şi în acest an, în perioada 19 – 22 septembrie, cel mai dinamic târg de producţie publicitară din România, ADVERTISING SHOW.
În urma succesului înregistrat la ultima ediţie, un număr de aproximativ 200 de firme specializate din nouă ţări (Austria, Germania, Grecia, Republica Moldova, Polonia, Republica Cehă, România, Turcia şi Ungaria) au confirmat participarea în cadrul târgului ADVERTISING SHOW 2007, prefigurând un alt show de succes. Tematica sub care se va desfăşura târgul de anul acesta este următoarea: producători şi distribuitori de echipamente, software şi hardware, materiale şi accesorii, neon/lumină, semnalistică indoor şi outdoor, tehnologii şi consultanţă, imprimare digitală în format mare outdoor, imprimare digitală pentru aplicaţii indoor, imprimare serigrafică, imprimare tampografică, gravură, servicii, obiecte promoţionale, case de producţie audio-video, echipamente fotografice, fotografie publicitară, papetărie, birotică, publicaţii de specialitate, instituţii şi asociaţii de profil.
ADVERTISING SHOW vizează în principal directorii de marketing, directorii de producţie din agenţiile de publicitate, dar şi specialiştii care activează în domeniul producţiei publicitare, aceştia având ocazia să întâlneasca cele mai performante tehnologii şi tendinţe la nivel mondial, alături de inovaţiile firmelor autohtone.
Pentru a veni în sprijinul expozanţilor, dar şi al vizitatorilor specialişti, organizatorii au realizat pentru ediţia din acest an o sectorizare a pavilionului pe arii de specialitate, având ca punct de reper cele mai reprezentative domenii care alcătuiesc tematica acestui târg.
Printre noutăţile evenimentului se numără şi tematica celei de-a doua ediţii a Concursului pentru Cadouri de Business GIFTS’ SHOW. În contextul alegerilor europene din toamnă, organizatorii au ales o tematică specifică : “CADOURI PENTRU POLITICIENI”. Vă invităm să admiraţi obiectele câştigătoare la secţiunile: Cadoul politicianului european, Cadoul politicianului jucător, Cadoul politicianului din opoziţie şi “Trofeul GIFTS’ SHOW 2007” zilnic, în cadrul târgului, între 10.00-18.00.
De asemenea, organizatorii ADVERTISING SHOW, au pregătit şi pentru ediţia din acest an un program de seminarii şi lansări de produs la care s-au înscris următoarele firme expozante: ALEX COMPANY, ATIP DESIGN, EPSON şi REKLAMA SHOP PACKAGING. Prezentările vor avea loc în Sala de Marmură a Pavilionului Central, între 19-22 septembrie, orele 10.00-18.00, pe toată durata desfăşurării târgului. Programul complet al acestor seminarii îl puteţi afla accesând site-ul www.advertisingshow.ro.
O altă noutate a ediţiei din acest an este lansarea forumului Advertising Show. Organizatorii au creat acest forum din dorinţa de a satisface nevoia de informare şi comunicare atât pentru cei care activează în branşă, cât şi pentru agenţiile de publicitate şi companiile consumatoare de acest tip de servicii.
Vă aşteptăm să descoperiţi tehnologii de ultimă oră şi să participaţi la demonstraţii live la cel mai dinamic târg al producţiei publicitare din România!
{mosloadposition user10}