si vanzari – Strategic 2006
Business Media Group va organiza in 8-9 iunie 2006, la World Trade Center – Bucuresti, cea de a patra editie a evenimentului Strategic – primul şi cel mai important forum pe teme de marketing, publicitate, comunicare, relaţii publice, new media, publicitate online, cercetare de piaţă, producţie publicitară, branding si vânzări din România. (www.strategic.ro)
Grupul de presa Business Media Group (BMG) a fost infiintat in anul 1995 de catre Bill Avery si Rachad El Jisr, cu scopul de a furniza stiri si informatii obiective si de maxima actualitate din lumea afacerilor din Romania. Intr-un mediu in care informatia de buna calitate este rara, Business Media Group a fost primul grup de presa care s-a adresat in special investitorilor straini si locali, oferindu-le acel tip de infomatie practica fara de care luarea oricarei decizii importante ar fi mult mai dificila. (www.bmg.ro)
Grupul de presa are doua divizii de publicatii: business si life-style. Divizia de publicatii Business cuprinde: BIZ (www.revistabiz.ro), Business Review (www.businessromania.com), Campaign (www.campaign.ro), WorkBook, iar de curand si-a imbogatit portofoliul prin lansarea in Romania a publicatiei “BusinessWeek” (www.businessweekromania.ro). Divizia de publicatii life-style cuprinde: Stuff (www.revistastuff.ro) si CineMagia (www.cinemagia.ro).
Din 2002, BMG organizeaza evenimente de afaceri, intalniri intre oameni de afaceri precum si traininguri si workshopuri adresate in special, dar nu exclusiv, middle managementului si top managementului. Indiferent daca sunt conferinte, intalniri, traininguri sau workshopuri, acestea acopera o gama larga de subiecte din domeniul telecomunicatiilor, bancar, marketing, finante, constructii, imobiliare, advertising, resurse umane si vanzari.
Fiecare din aceste evenimente se desfasoara sub un brand Biz Forum sau Business Review Forum. Zilele Biz se afla deja la a patra editie evidentiindu-se ca cel mai complex eveniment de afaceri din Romania. Strategic este un eveniment care aduce in atentia mediului business-to-business marketingul, comunicarea si vanzarile. Ofera informatie actualizata cu privire la trendurile prezente in aceste 3 arii, propune studii de caz pe problemele frecvent intalnite si indentifica noi modalitati de rezolvare a acestora.
Evenimentele pe care Business Media Group le organizeaza nu ofera doar seminarii si workshopuri, aduc un plus de valoare. De exemplu, editia de anul acesta a evenimentului “Strategic 2006” aduce publicului prezent la eveniment o lansare de carte: “Lovemarks. Viitorul dincolo de branduri” scrisa de Kevin Roberts, CEO Saatchi & Saatchi Worldwide si un abonament pe un an de zile la revista BIZ. Printre evenimentele organizate de BMG se mai numara: festivalul de creativitate publicitara AD”OR, festivalul de eficienta publicitara EFFIE, EU Opportunities, Telecom si Futura.
{mosloadposition user10}