Volkswagen dezvăluie cel mai important secret al anului în domeniul automobilistic: un nou Golf mai economic.
Autoturismul care s-a bucurat de cel mai mare succes în Europa, cu peste 26 de milioane de unităţi comercializate, este îmbunătăţit la toate capitolele. „Cu performanţe unice până în prezent, cea de-a şasea generaţie a modelului Golf face trecerea la sistemul de injectie Common-Rail pentru motoarele diesel, iar sistemele TSI şi DSG reduc consumul de carburant până la 28 de procente“, afirmă Matei Albulescu, Brand Manager, Volkswagen România.
Noul Golf va fi disponibil pentru vânzare, pe piaţa din România, din luna octombrie.
O contribuţie semnificativă la performanţele acustice revoluţionare este asigurată de motoarele TDI Common-Rail utilizate pentru prima dată la modelul Golf. Vor fi disponibile propulsoare TDI cu o putere cuprinsă între 90 CP şi 170 CP.
La lansarea pe piaţa din România, Volkswagen va comercializa modelul Golf cu două propulsoare TDI de 2,0 litri, care vor dezvolta 110 CP şi 140 CP.
Noile motoare TDI se remarcă prin performanţe deosebite în ceea ce priveşte reducerea consumului. Motorul diesel de 110 CP se mulţumeşte cu numai 4,5 litri de carburant (119 g/km CO2) – ceea ce înseamnă o reducere a consumului cu 0,6 litri.
Chiar şi versiunea de 140 CP are nevoie de numai 4,9 litri de motorină la 100 kilometri (129 g/km CO2), ceea ce înseamnă tot o scădere cu 0,6 litri.
Gama propulsoarelor pe benzină disponibile la momentul lansării pe piaţa românească va include patru variante: 80 CP, 102 CP, 122 CP şi 160 CP.
Începând cu o putere de 122 CP vor fi disponibile şi motoare TSI cu supraalimentare cu compresor şi / sau turbocompresor.
Motorizarea de bază, cu 80 CP înregistrează un consum de numai 6,4 litri benzină la 100 km (149 g/km CO2) – ceea ce înseamnă o scădere cu 0,5 litri în comparaţie cu modelul anterior.
Ca prim exemplu în domeniul eficienţei ies din nou evidenţă motoarele TSI: cu 122 CP, noul Golf 1.4 TSI consumă numai 6,2 litri (144 g/km CO2), ceea ce înseamnă o reducere a consumului de 0,1 litri.
Chiar şi noua versiune de top, de 160 CP, a propulsorului 1.4 TSI se remarcă prin consumul foarte redus de numai 6,3 litri. În comparaţie cu propulsorul FSI, de 150 CP, care a fost înlocuit, consumul motorului TSI de 160 CP a scăzut chiar cu 1,6 litri.
{mosloadposition user10}