La 17 ani de la lansarea pe piata a brandului, Alexandrion Grup Romania lanseaza o noua identitate vizuala si un nou ambalaj pentru cel mai bine vandut brandy din Romania. Cu peste 85 de milioane de sticle vandute, Alexandrion este lider incontestabil pe piata din Romania si devine in urma procesului de rebranding «Noul Clasic».
«Pozitia de lider de piata ne obliga sa adoptam in permanenta strategii noi de dezvoltare si reinventare a brandului. Dupa aproape doua decenii de la lansarea celui mai de succes produs al nostru, am simtit nevoia intineririi brandului.
Cand am inceput sa dezvoltam noul Alexandrion 5*, am luat in considerare fiecare element care ne defineste si ne-am provocat sa gasim cel mai bun mod de a-l imbunatati. Rezultatul este un produs nou care isi mentine valorile clasice si recompenseaza in continuare consumatorii loiali printr-un gust inegalabil» declara Bogdan Anghel, Marketing Manager Alexandrion Grup Romania.
Noua sticla de Alexandrion are un design unic si elegant, o forma unica si usor de recunoscut, care pastreaza cateva elemente de baza ale editiei precedente pentru a oferi continuitate brandului. Elementele de noutate ale noului design sunt date de logo-ul Alexandrion imprimat in relief direct pe sticla si linia curbata pozitionata deasupra etichetei. Noua eticheta este compusa din doua parti distincte, care completeaza in mod unitar linia sticlei.
Dezvoltarea noii sticle Alexandrion a inceput in urma cu 2 ani, in urma unei licitatii internationale, castigata de agentia Cartils Branding & Packaging Design din Amsterdam. Cea mai mare provocare a constituit-o gasirea liantului intre realizarea unui design modern si mentinerea identitatii brandului Alexandrion. De altfel, din dorinta de a mentine ADN-ul brandului, noua eticheta a fost dezvoltata in cadrul Departamentul de Marketing Alexandrion.
Campania de comunicare «Alexandrion, Noul Clasic» cuprinde actiuni de BTL, PR si beneficiaza de un spot TV, ce va fi difuzat incepand cu luna noiembrie.