Baileys Original Irish Cream promite momente de incantare suprema
Diageo, lider mondial in producerea bauturilor premium, readuce in atentia consumatorilor cel mai bine vandut brand din categoria cream liqueur: Baileys Original Irish Cream. Noua campanie de imagine Baileys comunica valorile brand-ului – traditie, originalitate, autenticitate si calitate – printr-o sticla cu design modern, mai aproape de tendintele pietei si printr-o noua experienta de brand reunita sub umbrela “The Ultimate Lusciousness”. Baileys Original Irish Cream este un amestec irezistibil de crema de lapte proaspat, cel mai rafinat whisky irlandez si aroma de ciocolata si vanilie, care se poate caracteriza in trei cuvinte: autentic (produs 100% in Irlanda din ingrediente autentice), original (este prima crema de whisky), de calitate (produs din ingrediente de cea mai buna calitate).
Noul design al sticlei este modern, dar pastreaza traditia celui mai bine vandut cream liqueur din lume. Astfel, noua eticheta ilustreaza peisajele traditionale irlandeze iar gatul sticlei devine mai subtire si cuprinde initialele Baileys embosate.
« ’Ultimate lusciousness’’, noua pozitionare Baileys, este tradus prin momente de incantare suprema si exprima experienta senzoriala pe care o incearca consumatorii atunci cand se delecteaza cu un pahar de Baileys » declara Adriana Spataru, Brand Manager Baileys. « Baileys are un gust unic si antreneaza toate simturile, “ultimate lusciousness” exprimand cel mai bine senzatia pe care ti-o ofera».
Si pentru ca buzele transmit cel mai bine “The Ultimate Lusciosness” noua imagine Baileys se va comunica consumatorilor prin intermediul platformei “Listen to your lips”
Lansat pe piata in anul 1974 in Irlanda, Baileys ocupa locul 6 in topul mondial al celor mai bine vandute bauturi premium si este cel mai bine vandut produs din categoria sa.
{mosloadposition user10}