Începând cu luna septembrie a acestui an, LifeStyles, marca de prezervative a companiei Ansell, prezentă pe continentul American, precum şi în multe ţări din Europa, cum ar fi Italia, Franţa, Ungaria sau Ucraina, a fost introdusă şi pe piaţa din România.
În urma unor studii efectuate, s-a demonstrat că produsele LifeStyles se situează pe primul loc în rândul preferinţelor consumatorilor din SUA, devansând cea mai renumită marcă de prezervative de pe piaţa americană – Trojan.
De asemenea, cota de piaţă a prezervativelor LifeStyles se află în creştere pe pieţele în dezvoltare din Europa. Ungaria demonstrează cel mai bine acest trend unde cota de piaţă a acestei mărci atinge 45,9%.
Concluziile rezultate în urma studiilor relevă o cotă de piaţă însemnată în rândul tinerilor cu vârsta cuprinsă între 14-24 ani, 32% din totalul tinerilor din ţările în curs de dezvoltare utilizând prezervativele LifeStyles, o pondere cu 5% mai ridicată decât cea de pe pieţele aflate la maturitate.
Produsele LifeStyles se află în top atât datorită protecţiei pe care o garantează, cât şi confortului şi senzaţiilor pe care le oferă.
Despre LifeStyles
LifeStyles reprezintă marca de prezervative care se adresează consumatorilor cu vârste cuprinse între 16 şi 35 de ani.
Prezervativele LifeStyles sunt comercializate în nouă variante, cel mai semnificativ produs fiind prezervativul Warming Pleasure, care este prevăzut cu un lubrifiant ce are proprietatea de a emana căldură sub acţiunea corpului.
Produsele LifeStyles deţin certificări ASTM 3492, ISO 4074, EN 600.
Despre-Ansell
Ansell este compania producătoare de prezervative şi produse medicale profesionale, originară din Australia, înfiinţată de către Eric Ansell în anul 1905, sub denumirea iniţială de Pacific Dunlop. Începând cu anul 2002 compania funcţionează sub denumirea actuală.
Printre produsele cele mai cunoscute ale firmei Ansell se numără mărcile de prezervative LifeStyles, Manix, Matex şi Kama Sutra.
{mosloadposition user10}