Câştigi în 60 de seunde – lider de piaţă
Românii au fost şi aseară alături de Dan Negru, urmărind din nou Câştigi în 60 de secunde. Cel mai tare gameshow din lume, adus în România în exclusivitate de Antena 1, s-a impus lider de piaţă la nivelul publicului din mediul urban.
Câştigi în 60 de secunde confirmă succesul de la debut şi popularitatea internaţională, după ce s-a situat aseară pe primul loc în preferinţele telespectatorilor din mediul urban. Astfel, potivit cifrelor furnizate de Gfk, emisiunea moderată de Dan Negru a înregistrat un rating mediu de 7.2% şi o cotă de piaţă de 15.8 procente, surclasând programele concurenţei. Pe locul secund în topul audienţelor s-a situat Pro Tv, cu 6.5 % audienţă medie şi 14.2 % share, pentru ca cea de-a treia poziţie să fie ocupată de Kanal D, cu 4.3 % rating şi 9.5 procente cotă de piaţă.
Minutul de aur a fost atins la ora 21.48, cand postul Antena 1 a fost urmărit de 1 324 000 de telespectatori din mediul urban, de aproape trei ori mai mulţi decât cei care la aceeaşi oră urmăreau programul postului PRO TV.
După ce la prima emisie l-a avut invitat special pe Victor Ciutacu, aseară a fost rândul Simonei Gherghe să îşi demonstreze îndemânarea. Romanii au ales din nou sa fie alaturi de Antena 1 si de cel mai tare gameshow al momentului. Telespectatorii au fost cuceriţi şi de ingeniozitatea probelor la care Câştigi în 60 de secunde îi supune pe concurenţi. Simona Gherghe a trebuit, de pildă, să… sară. După ce a scris pe blogul personal că îi place sa sară, să simtă libertatea pe care ţi-o dă senzaţia de zbor, Simonei Gherghe i s-a oferit şansa să facă acest lucru pentru a câştiga bani. Una dintre probele la care Negru a supus-o pe Simona a fost chiar una în care a trebuit să sară repetat, timp de 60 de secunde, astfel încât să scoată dintr-o cutie de şerveţele legatăde spatele ei, opt bile de ping-pong. Prezentatoarea emisiunii Acces Direct a trecut fără probleme peste această provocare.
Cu emisiuni precum Academia vedetelor, Ciao Darwin sau, mai recente, Te pui cu blondele, Plasa de stele, Dan Negru este singurul moderator roman care s-a mentiunut constant in topul audientelor şi, de asemenea, omul de televiziune din România cu cele mai multe formate prezentate. Telespectatorii Antena 1 îl pot urmări duminica, la Plasa de stele şi marţea la Câştigi în 60 de secunde.
De aproape 20 de ani, Antena 1 este lider in arta divertismentului oferindu-le telespectatorilor show-uri impresionante. Si anul acesta, postul de televiziune dezvolta o strategie ambitioasa pregatind cele mai spectaculoase emisiuni pentru romani. Show-uri precum X Factor, Next top model, Plasa de Stele, Burlacul, Castigi in 60 de secunde sau In puii mei, precum si editiile speciale sunt doar cateva dintre emisiile pe care telespectatorii le situeaza in topul preferintelor sale.
La mai puţin de un an de la lansarea în Statele Unite, Antena 1 le aduce românilor cel mai tare gameshow din lume: „ Câştigi în 60 de secunde", un concurs incitant cu o miza de 50.000 de lei. Participanţii sunt oameni obişnuiţi care concureazã individual şi care se luptã doar cu propriile limite şi cu timpul – 60 de secunde pentru a-şi demonstra îndemânarea. Formatul de succes a fãcut în scurt timp înconjurul lumii, fiind difuzat în ţãri precum: Australia, Belgia, Brazilia, Germania, Suedia, Uruguay sau Columbia şi urmând a fi lansat şi în alte state.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targeturile all urban
Perioada 12 aprilie 2011