Campania „Renault caută şi premiază 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!” și-a desemnat câștigătorii
Campania „Renault caută şi premiază 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!” și-a desemnat câştigătorii. Dintre cei 100 de ambasadori desemnați, locuitorii din București au dat dovadă de cel mai pronunțat spirit olimpic, fiind urmați de cei din județele Prahova și Constanța. Ca dovadă a faptului că performanța se naște din spirit olimpic, Bucureștiul este lider și în topul județelor din care vin cei mai mulți dintre sportivii români participanți la Jocurile Olimpice de la Londra 2012: 22 de sportivi s-au născut în Capitală, în timp ce 6 sportivi sunt din Cluj și 5 din Iași.
În cadrul campaniei online organizate de Renault, sute de români și-au înscris povestea, în încercarea de a demonstra că valorile olimpice nu îi animă numai pe sportivi, ci îi pot inspira și motiva și pe oamenii obișnuiți în activitatea lor zilnică. Poveștile prezentate pe www.megane-olympic.ro sunt crâmpeie din viața românilor de succes de toate vârstele și toate ocupațiile, de la studenți la medici, de la agenți de vânzări până la profesori, exemple concrete ale modului în care aceștia au decis să-și ghideze existența după valorile olimpice.
Din cei 100 de ambasadori selectați din întreaga țară, 34 sunt din București, 6 din județul Prahova și 5 din județul Constanța. Ceilalți 55 de ambasadori sunt din județele Alba, Arad, Argeș, Bacău, Bihor, Bistrița-Năsăud, Brașov, Buzău, Călărași, Caraș-Severin, Cluj, Covasna, Dâmbovița, Dolj, Galați, Giurgiu, Hunedoara, Ialomița, Iași, Ilfov, Mureș, Neamț, Olt, Sibiu, Suceava, Timiș, Vâlcea, Vaslui și Vrancea, arătând amploarea națională a campaniei Renault.
Iată câteva dintre poveștile celor care s-au făcut remarcați prin excelență, profesionalism și fair-play în cadrul campaniei inițiate de Renault România:
· „La 34 de ani am alergat primul meu maraton, iar în 2011 am alergat în șase luni maratoane pe toate continentele.” – povestește unul dintre românii care a convins juriul că merită titlul de „ambasador al valorilor olimpice”.
· Printre ambasadori se numără și un inventator – „În 2006, am participat la Salonul Internațional de Invenții Genius 6, în calitate de co-inventator al produsului „Micromanometru”. Deși tânăr, m-am implicat cu seriozitate, dinamism și profesionalism, pentru a oferi informații tehnice corecte și a reprezenta cu cinste angajatorul. În timpul jurizării preliminare, am combătut ideile unui membru al comisiei, pentru a reliefa aspectul inovator de excelență al produsului, fapt care s-a concretizat într-o medalie de aur.”
· „Pasiunea mea pentru muzică a început în urmă cu 12 ani. Prin consecvență și profesionalism am ajuns sa duc la îndeplinire un vis mai vechi- o marcă înregistrată, un brand și un studio pe masură.”- povestește un alt ambasador Renault, animat de pasiunea pentru muzică.
Prin intermediul campaniei „Renault caută 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!”, derulată pe platforma www.megane-olympic.ro, românii au fost mai aproape de spiritul olimpic și de performanțele sportivilor care ne-au reprezentat la Londra. Cei 100 de câștigători, selectați dintre sute de povești înscrise, au fost invitați la Gala de Premiere a Sportivilor Medaliați la Jocurile Olimpice de la Londra, unde au trăit bucuria de a-i cunoaște pe toți sportivii medaliați la Londra, alături de care au simțit mari emoții în timpul celor 3 săptămâni de competiție. Fiecare dintre cei 100 a primit o diplomă de ambasador al valorilor olimpice și un album cu fotografiile și autografele tuturor sportivilor din delegația României. În plus, cel mai norocos dintre ambasadorii valorilor olimpice a câștigat o excursie de două persoane la Londra.
Thomas Dubruel, Director General Renault Commercial Roumanie, a declarat: „Prin activitățile din 2012 am vrut să fim alături de mișcarea olimpică, cu tot ce implică ea. Am susținut participarea delegației române la Jocurile Olimpice, am recompensat sportivii medaliați cu 16 autoturisme Renault și am identificat și premiat 100 de români, oameni simpli, care merită însă titlul de ambasadori ai valorilor olimpice! În plus, suntem foarte mândri că, printr-un efort comun al Renault România și al Comitetului Olimpic și Sportiv Român, am reușit să punem la punct o bază de date online, cu fotografiile și datele de palmares ale sportivilor care au participat la JO2012, pe www.megane-olympic.ro. Sperăm că, prin toate activitățile de susținere a spiritului olimpic, am reușit să-i aducem pe români mai aproape de exemple reale de excelență, profesionalism și fair-play, care să-i inspire și să-i motiveze zi de zi”.