peste doar trei zile, în direct la RoDirect 2006!
RoDirect 2006, prima conferinţă internaţională de marketing direct din România se pregăteşte să-şi deschidă lucrările pentru toţi cei interesaţi de un domeniul nou, eficient şi personal. Marketingul Direct sub reflectoare, la Crowne Plaza, pe 1 şi 2 iunie.
În 2006, consumatorul nu mai este doar o faţă în mulţime. El are un nume, o istorie personală şi preferinţe de care trebuie să ţinem cont în construirea unei campanii de comunicare eficiente. Marketingul Direct dispune de instrumente menite să apropie brandul de consumator, astfel încât comunicarea să treacă dincolo de bariera impersonală a publicităţii adresate maselor. Acum putem şti cui ne adresăm şi cui se potriveşte produsul nostru, iar toate aceste tehnici vor fi puse în discuţie la RoDirect 2006.
ARMAD, Asociaţia Română de Marketing Direct, a pregătit pentru toţi cei care vor să afle mai multe despre acest domeniu şi să îl folosească pentru afacerea lor două zile pline de conferinţe ţinute de oameni care au ceva de spus despre Marketingul Direct. Austrian Post, Xerox, Mailers, Hit Mail, Open Public Services, Reader’s Digest, Linea Directa Communications sunt doar câteva dintre companiile cu tradiţie şi experienţă în comunicarea personalizată şi sunt prezente la RoDirect 2006 pentru a împărtăşi din expertiza lor.
Alături de reprezentanţii acestor companii, participanţii vor avea ocazia să îl asculte pe Alastair Tempest, directorul general al FEDMA – Federaţia Română de Marketing Direct şi Interactiv, prezent special în România pentru conferinţa RoDirect 2006. Andy Owen, o figură cunoscută în lumea copywriting-ului, va vorbi despre latura creativă ce nu trebuie să lipsească din orice efort de comunicare directă şi personalizată, iar profesorul Andrew Thomas va aduce în prim plan o perspectivă de dincolo de ocean, prezentându-le participanţilor cum stau lucrurile în Marketingul Direct din SUA. Nu va lipsi de la conferinţă nici o explorare a modalităţilor prin care internetul poate ajuta la succesul eforturilor de Marketing Direct, în prezentarea susţinută de Nona Şerbănescu, Project Manager la Vodanet Media.
Conferinţa RoDirect 2006 nu ar fi fost posibilă fără sprijnul sponsorilor principali Hit Mail, Mailers, Linea Directa Communications, Open Public Services, Reader’s Digest şi Xerox, al sponsorilor Bosch Electrocasnice, Leo Burnett & Target, Austrian Post şi Unilever şi al partenerilor media Ziarul Financiar, Business Magazin, Media & Advertising şi Vodanet Media. Organizatorul evenimentului este agenţia Maximize Communications, creaţia a fost dezvoltată de Proximity Bucharest, iar producţia tuturor materialelor conferinţei a fost asigurată de Xpress Printing.
Pentru înscrieri:
Eliza Pisică, rodirect2006@maximize.ro; 021- 300.39.35
{mosloadposition user10}