Porsche cucereste segmentul lux
Stuttgart. Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG din Stuttgart, Germania, a primit o distinctie speciala din partea pietei cu cele mai mari vanzari, SUA. Pentru al treilea an consecutiv, Institutul Luxului din New York a declarat Porsche cea mai prestigiosa marca premium.
In sondajul efectuat, institutul independent de studiere a pietei a intervievat peste 1.600 de persoane cu venituri mari, care au un profit anual mediu de 313.000 USD si proprietati in valoare de circa 3,3 mil USD. Acestea au declarat ca automobilele Porsche sunt, in primul rand, puternice, foarte sofisticate, exclusive si elegante. Masinile sport din Zuffenhausen si sportivul SUV Cayenne au depasit din nou competitia.
„Perceptia clientului este totul in segmentul auto de lux. Acesta distinctie demonstreaza ca marca Porsche reuseste sa ofere satisfactii intr-o lume auto extrem de competitiva. Prin produsele noastre, am reusit sa ne ridicam la nivelul asteptarilor de orice fel ale clientilor”, a spus Peter Schwarzenbauer, Presedinte si CEO Porsche Cars Nord America.
Bucuresti, 24.04.2007
{mosloadposition user10}