şi optimizarea activităţii interne
Pentru o mai bună şi eficientă rezolvare a problemelor clienţilor, CEC a încheiat un parteneriat cu ASCENTA, divizia de consultanţă IT a grupului Softwin. Au fost astfel externalizate serviciile InfoCenter – pentru relaţiile cu clienţii şi ServiceDesk – pentru rezolvarea problemelor IT ale angajaţilor băncii.
Colaborarea dintre CEC şi ASCENTA a început în mai 2006 şi a avut ca obiect servicii de Contact Center. Pe parcurs, s-au adăugat serviciile de FrontDesk (la ghişeele băncii) şi apoi ServiceDesk. În cadrul noului contract, serviciul InfoCenter a fost prelungit până la ora 21 (de la ora 18) şi s-au pus bazele pentru colaborarea în domeniul serviciilor de telemarketing şi email pentru clienţii sau potenţialii clienţi ai CEC.
ASCENTA asigură tehnologia, resursele umane şi procedurile de lucru pentru un serviciu profesionist de asistenţă tehnică pentru angajaţii CEC, cu privire la infrastructura IT specifică şi aplicaţiile de business specifice domeniului bancar – SAP, Oracle 10g, HPOV, MyBanking.
“Obiectivul nostru în ceea ce priveşte colaborarea cu CEC are în vedere creşterea performanţei activităţii lor, prin adaptarea soluţiilor IT modelului de business, intereselor şi nevoilor băncii. Cred că acesta este cheia succesului nostru, prin rolul pe care ni l-am asumat de jucător principal pe piaţa românescă de consultanţă IT”, a declarat Horaţiu Berdilă, director comercial ASCENTA.
Un astfel de centru de informaţii devine astfel interfaţa dintre bancă şi clienţii săi, oferind informaţii structurate şi omogene, permiţând un control mai bun al informaţiilor transmise. De asemenea, compania poate avea o imagine de ansamblu asupra problemelor şi a punctelor de interes pentru clienţii săi, putând să îi servească mai bine. Practic, centrul este un instrument pentru creşterea satisfacţiei clienţilor şi pentru fidelizarea acestora.
“ASCENTA a adăugat valoare serviciilor noastre şi a adus calitatea de care aveam nevoie pentru a fideliza şi a servi şi mai bine clienţii” a declarat Oltea Belciuganu, Marketing & Communications Manager la CEC.
Serviciul pentru rezolvarea problemelor IT din cadrul CEC (Service Desk) este punctul unic de contact în caz că un echipament IT sau un serviciu online nu funcţionează corect. Obiectivele operaţionale constau în preluarea şi înregistrarea incidentelor, rezolvarea acestora, precum şi feedback către utilizator. Utilizarea unui Service Desk conduce la economii de costuri prin creşterea productivităţii, sporirea satisfacţiei utilizatorilor şi eliminarea punctelor slabe ale sistemului informatic.
“CEC are peste 1.400 de agenţii în toată ţara, iar ASCENTA asigură pentru ele un singur centru de servicii de suport tehnic. Astfel, ne-am îmbunătăţit eficienţa infrastructurii IT şi a crescut satisfacţia utilizatorilor”, a declarat Gabriel Platon, IT Infrastructure Manager la CEC. “Problemele care necesitau un efort considerabil sunt rezolvate în interval de câteva minute, minimizând efectele negative şi realizând degrevarea angajaţilor de sarcini de rutină”, a mai adăugat el.
Cu o experienţă de peste 16 ani în domeniul bancar, divizia grupului Softwin colaborează cu majoritatea băncilor de top din Romania, cărora le oferă atât soluţii de core business, cât şi soluţii de nişă. Unora dintre aceste instituţii, inclusiv CEC, ASCENTA le furnizează şi servicii de consultanţă în Customer Relationship Management (CRM).
{mosloadposition user10}