Mark Earls a fost invitatul special al evenimentului Inspire 2008, eveniment care a avut loc in zilele de 21 si 22 noiembrie 2007 la JW Marriott Grand Hotel din Bucuresti. Eveniment a fost organizat de Evensys in colaborare cu Starcom, Cosmote, Beko si Coca-Cola.
Mark a avut doua interventii pe parcursul celor doua zile Inspire 2008. Prezentarea din prima zi, 21 noiembrie, a constat intr-o descriere a teoriei care a revolutionat practicile traditionale de marketing si a impus noi standarde si instrumente in comunicarea cu publicul consumator, “Herd Marketing”. Cea de-a doua zi a fost dedicata seminarului intitulat “Herding Masterclass”, seminar care s-a bucurat de un succes foarte mare printre participanti datorita interactivitatii ridicate si a temelor de interes pentru practicienii in industria comunicarii.
Participantii la Inspire 2008 au avut sansa de a achizitiona, la un pret preferential, de la standul special amenajat, cele mai de succes carti semnate de Mark Earls: “Welcome to the Creative Age – Bananas, Business and the Death of Marketing” si cea mai recenta, “Herd – How to change mass behaviour by harnessing our true nature". Despre aceasta din urma, Russell Davies, fondatorul Open Intelligence Agency considera ca este una de importanta capitala pentru orice profesionist in domeniul marketingului.
De asemenea, cartile vor putea fi disponibile spre vanzare de la editura Prior Book, distribuitor de carti straine in Romania.
Inspire 2008 a fost primul eveniment care si-a propus sa analizeze piata de marketing si strategie din Romania si sa stabileasca care vor fi tendintele si abordarile pentru anului 2008. Aceasta ocazie a fost un prilej pentru profesionistii din marketing si mediul de afaceri local si international de a dezbate oportunitatile pe care noile mijloace de comunicare le deschid companiilor de pe piata.
{mosloadposition user10}