Cea mai recentă campanie publicitară Pepsi lansată pe ecrane, miercuri seara în pauza publicitară din finala Champions League, prezintă din nou cele mai mari nume din fotbalul actual, practicând un altfel de fotbal cu care nu sunt tocmai obişnuiţi – Footvolley. În acest an, jucătorii internationali care reprezintă mărca Pepsi şi anume Thierry Henry, Cesc Fabregas, Frank Lampard, Lionel Messi, Fernando Torres şi Kaká îşi folosesc din plin abilităţile cu care s-au făcut remarcaţi pe gazon, mutându-le pe nisip pentru a ne încânta într-o noua reclamă plină de ritm şi de execuţii spectaculoase “marca” Pepsi.
‘Footvolley’, noua reclamă a mărcii Pepsi, lansează cea mai incitantă campanie de fotbal de până acum – Pepsi Footvolley. Campania introduce Footvolley-ul consumatorilor din România şi aduce noul sport la viaţă folosindu-se de design-ul incitant al ambalajelor tematice, de marile vedete ale fotbalului internaţional, de activităţi online create special pentru a echipa consumatorii cu toate cunoştiinţele de care au nevoie pentru duce noul joc în stradă sau pe plajă. Mai mult decât atât, vizitatorii site-ului www.pepsi.ro vor putea urmări reclama, vor putea să vizualizeze profilele fotbalistilor Pepsi şi să îşi testeze abilităţile luând parte la un joc online de Footvolley.
Originar de pe plajele din Brazilia, Footvolley este o combinaţie între fotbal şi voleiul de plajă în care jucătorii lovesc mingea peste plasă cu capetele, piepturile si picioarele, rezultând un ritm alert, care te invită să joci, dar care este la fel de interesant şi de privit.
Atacantul francez al celor de la FC Barcelona, Thierry Henry, a declarat: “Footvolley este ceva pe care îl joc întotdeauna cu prietenii când ma duc în concediu şi suntem pe plajă. Jocul este deosebit de relaxant si de distractiv. După masa de prânz luăm o minge şi ne apucăm să jucăm. Cu greu putem fi opriţi după aceea. Toată lumea se bucură de acest tip de sport, astfel că această campanie este destul de specială. Încă o dată, sunt fericit că fac parte din ea.”
Reclama TV începe cu jucătorii Pepsi, care apar pe ecrane, fiecare fiind într-o misiune de a aduna ceva de care vor avea nevoie pentru a juca o partidă de Footvolley. Fie că este vorba de Lampard care se bucură de o partidă de golf, dar în acelaşi timp îşi umple în secret căruciorul de golf cu nisip, de Messi care aleargă pe plajă cu o găleată de nisip sau de Torres care cu frenezie taie frânghiile sacilor cu nisip, care ancorează un balon cu aer cald, jucătorii fac numai rele în timp ce se distrează. Acţiunea continuă cu Fabregas, care fură plasa de pescuit a unui pescar si cu Kaká care încarcă cu lopata nisipul de lângă o rampa BMX, împiedicându-i astfel pe rideri să se antreneze.
Apoi jucătorii se întâlnesc pe o stradă în oraş, gata să dea drumul jocului, când descoperă că nu au adunat suficient nisip. Frustrarea lor nu este de lungă durată, deorece prompt apare un camion plin cu nisip, iar Thierry Henry, le zâmbeşte din spatele volanului. Iar aceasta nu este singura surpriză pe care atacantul francez le-o face colegilor săi. Tot din camion el scoate şi o ladă frigorifică plină cu Pepsi. Ultimul ingredient fiind adus, vedetele Pepsi se pregătesc de joc. În timp ce îşi iau pozitiile pe terenul de Footvolley, jucătorii au parte de o nouă surpriză. Personajele de la care jucătorii au împrumutat nisipul şi plasa pentru jocul de Footvolley apar şi le propun vedetelor Pepsi un joc inedit care are ca scop recuperarea nisipului şi a sticlelor de Pepsi.
Jocul care se încinge are un ritm extrem de rapid. Restul personajelor, sigur nu sunt cei mai mari fotbalisti din lume, dar în schimb, au schemele lor special pregătite pentru a-i ajuta să câştige jocul. Vor fi proprietarii victorioşi şi îşi vor lua bunurile înapoi, sau câştigători vor fi de acestă dată jucătorii care vor sarbatori victoria cu Pepsi la soare? Urmăreşte spotul pentru a afla.
Atacantul englez, Frank Lampard: “ Cred că aceasta reclamă va avea success pentru că aduce în prim plan distractia care apare atunci cand joci Footvolley. Este plăcut de jucat, astfel încât filmarea reclamei a fost minunată.”
Călin Clej, Marketing Manager PepsiCo România a declarat: “Întotdeuna spoturile Pepsi fotbal au captivat audienţa prin spectaculozitate şi anvergură regizorală. Pepsi este sinonim nu numai cu distracţia oferită tinerilor, dar şi cu invitatiile provocatoare de a angaja cât mai mulţi consumatori în platformele de comunicare – de aceea aducem în fiecare an inovativitate şi diferenţiere în platformele de comunicare. Suntem foarte încrezători în privinţa campaniei din acest an şi sperăm că vom implica cât mai mulţi consumatori români în activităţile pe care le vom desfăşura în această vară.”
Pepsi are o lungă tradiţie în fotbal şi muzică, aducând aventură şi divertisment consumatorilor din peste 170 de ţări. În anul acesta, Pepsi se va întrece pe sine, aducând consumatorilor săi experienţe incitante şi interactive nemaiîntâlnite. Pentru a vedea mai multe, vizitaţi www.pepsi.ro
Produsele PEPSI sunt marcă înregistrată a PepsiCo, Inc. Acestea fac parte din cea mai extinsă gamă de produse de tip Cola din România, reunite sub marca PEPSI–COLA (Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Light, Pepsi Twist Lemon, Pepsi Twist Light Lemon).
Sistemul Pepsi în România este format din îmbuteliatorul autorizat Quadrant Amroq Beverages S.A. membru al Pepsi Americas, care produce şi distribuie produsele PepsiCo sub licenţă şi din biroul local al PepsiCo International, reprezentantul PepsiCo (deţinător al mărcilor).
{mosloadposition user10}