Timisoreana lanseaza acum PET-ul cu tehnologie ”Polyshield”
Berea Timisoreana produsa in prima fabrica de acest fel din tara, cu o traditie de aproape 300 de ani, este disponibila acum si la sticla de 2 l. PET-ul Timisoareana, realizat prin tehnologia ”Polyshield”, garanteaza pastrarea prospetimii berii, mai mult decat orice alt ambalaj tip PET.
Timisoreana, care ofera romanilor o bere proaspata, cu un gust echilibrat, lanseaza acum Timisoreana la 2l, cu o tehnologie performanta de ambalare. Bariera Polyshield a ambalajului si sistemul ultra-performant de inchidere a capacului reprezinta garantia Timisoreana pentru pastrarea indelungata a gustului inconfundabil si a prospetimii berii. Si nu in ultimul rand, noul PET este in linie cu intreaga platforma de comunicare a brandului dezvoltata in acest an: Timisoreana – o bere care recunoaste adevarata valoare, nepretentioasa, dar adevarata, o bere a oamenilor obisnuiti si a povestilor lor extraordinare.
„Datorita evolutiei excelente de pana acum, Timisoreana a devenit in 2006 leaderul segmentului de pret mediu in canalul HoReCa. Stiam insa ca, pentru a atinge acelasi obiectiv si in canalul de retail, trebuia sa extindem oferta existenta pe piata prin introducerea berii la PET”, afirma Mihai Barsan, Senior Brand Manager Timisoreana.
Tehnologia Polyshield nu permite dioxidului de carbon sa iasa din sticla (ceea ce dupa un timp ar duce la o bere „rasuflata”) si nici oxigenului din afara sa intre in interior (ceea ce in timp ar afecta gustul berii).
In plus, consumatorii Timisoareana vor fi placut surprinsi cand vor descoperi ca PET-ul de Timisoreana este singurul de pe piata al carui data de validitate este indicata, vizibil si usor de gasit, pe eticheta din fata. Consumatorii se pot asigura astfel ca dau banii pe o bere cu o prospetimea pe care o doresc. Speram ca acest lucru sa devina un standard pe piata berii: principalii castigatori sunt consumatorii, care vor beneficia de posibilitatea de a alege cea mai buna alternativa, in cunostinta de cauza.
Lansarea PET-ului Timisoreana este sustinuta de o campanie de comunicare integrata, realizata de Lowe & Partners (ATL), Zenith Media (media), Mercury Promotions (productie materiale la punctele de vanzare).
Fabricata inca de la 1718, berea Timisoreana aduce cu sine experienta si traditia maestrilor berari ce si-au lasat amprenta de-a lungul timpului. Timisoreana s-a nascut in cea mai veche fabrica de bere din Romania, fiind atestata printr-un act petitionar al magistratului orasului, care dateaza din 1 ianuarie 1718. De-a lungul timpului, gustul sau inconfundabil a fost recunoscut de specialisti – distinctii foarte vechi atesta acest lucru: medalia de argint la expozitia din Timisoara (1891), Grand Prix-ul expozitiei din 1908, etc.
Bucuresti, 10.08.2006
{mosloadposition user10}