Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cea mai buna valoare de revanzare – MINI Cooper si MINI Cooper Cabrio

MINI Cooper Cabrio sau MINI Cooper – în alegerea automobilului cu cea mai bună valoare de revânzare, ambele modele îşi dispută prima poziţie pe piaţa germană. În cadrul studiului “Wertmeister” (Campionul valorii) realizat de revista germană Autobild cele două modele ocupă primele două locuri pentru al treilea an consecutiv. De această dată s-a impus MINI Cooper Cabrio, la fel ca în 2007, în timp ce în 2008 titlul i-a revenit lui MINI Cooper. La baza studiului „Wertmeister“ sunt estimările pentru valoarea de revânzare după trei ani a automobilelor noi înmatriculate în 2009. Acestea sunt realizate de institutul de cercetare Bähr & Fess Forecasts. Pentru MINI Cooper valoarea reziduală este estimată la 67%, în timp ce pentru MINI Cooper Cabrio aceasta se situează la 70%.

Dubla victorie MINI arată că o investiţie pentru plăcerea de a conduce, caracterul unic şi calitătea premium este rentabilă şi pe termen lung. Câştigătorii “Wertmeister” sunt, conform “Auto Bild”, “o investiţie bună, care îşi păstrează foarte bine valoarea.”

 “Wertmeister” are o tradiţie de şase ani şi este organizat de revista auto cu cel mai mare tiraj din Europa – “Auto Bild”. MINI Cooper a ocupat de fiecare dată o poziţie de top în segmentul compact. În ultimii trei ani şi-a disputat şi titlul absolut alături de MINI Cabrio.

“Acest studiu este unul cu o deosebită importanţă şi pentru noi: demonstrează că modele noastre pot fi o investiţie foarte rentabilă şi în acelaşi timp confirma succesul pe cea mai mare piaţă europeană, in conditiile unei competitii acerbe si unui public extrem de pretentios. In consecinta, avem toate motivele sa credem in succesul MINI si pe piata romaneasca” a explicat Cristi Vlaşin, Sales Manager BMW Group Romania.

MINI a încheiat anul 2008 în România cu o creştere de 36,9% şi 267 unităţi livrate.

Bucuresti, 22.01.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.