a premiilor MTV Europe va fi bazată pe o experienţă Multi-Platformă
Premiile MTV Europe, ediţia 2006 vor fi transmise simultan din Radhuspladsen Town Square şi Bella Center pe data de 2 noiembrie
Reţeaua Internaţională MTV, a anunţat astăzi faptul că cea de-a 13-a gală a premiilor MTV Europe (EMA), va fi transmisă simultan din două locaţii aflate în centrul capitalei Danemarcei, Copenhaga, pe data de 2 noiembrie, aducând în faţa spectatorilor nume de primă mână, atât în cea mai importantă piaţă a Radhuspladsen cât şi în opera arhitectonică Bella Center. Show-ul va fi transmis unei audienţe mondiale de 1,4 miliarde telespectatori aflaţi în 179 de ţări, incluzând transmisiunea show-ului pe canalele MTV care emit în Europa, Africa şi Orientul Mijlociu.
Pe măsură ce vedetele show-bizzului mondial îşi vor face apariţia pe scena MTV, fanii vor avea mai multe posibilităţi de a intra în atmosfera EMA, prin intermediul serviciilor digitale oferite de reţeaua MTV. Spectacolul multi-platformă, va fi transmis în direct atât pe Internet, permiţând fanilor o experienţă pe trei ecrane personalizată, cât şi către terminalele mobile. În plus, show-ul va fi transmis pe cele 50 de canale de televiziune aflate în reţeaua globală MTV, cele 44 de site-uri, 18 servicii media de mare viteză, pe 13 canale TV transmise prin intermediul telefonului mobil prin opţiunea video-on-demand, incluzând distribuţia către major itatea terminalelor mobile video din lume.
Transmisiunea din cele două locaţii a Premiilor EMA 2006 va surprinde dualitatea culturii oraşului, care reflectă în acelaşi timp istoria daneză şi artele contemporane. Poziţia de leader pe care oraşul o are în ceea ce priveşte designul modern este reflectată de prima apariţie a “Bella Center”, locul ideal pentru a include nevoia din ce în ce mai mare de tehnologie a premiilor MTV. Împreună cu bogata istorie a pieţei centrale, Radhuspladsen, premiile EMA vor oferi lumii întregi o viziune asupra spectaculosului oraş danez.
Pentru prima dată în istoria premiilor, biletele pentru show, vor fi distribuite gratuit prin intermediul partenerilor media danezi şi a sposorilor, tocmai pentru a permite tinerilor danezi să experimenteze neintermediat atmosfera premiilor MTV. Detaliile legate de partenerii media vor fi anunţate în scurt timp. Canalele MTV vor distribui de asemenea bilete prin intermediul competiţiilor online, detaliile fiind anunţate la nivel local.
Copenhaga se alătură astfel oraşelor Lisabona (2005), Roma (2004), Edinburgh (2003), Barcelona (2002), Frankfurt (2001), Stockholm (2000), Dublin (1999), Milano (1998), Rottertadam (1997), Londra (1996), Paris (1995) şi Berlin (1994), centre care au oferit sprijin şi inspiraţie ceremoniilor Premiilor Muzicale MTV Europe.
Lars Bernard Jorgensen, CEO al Wonderful Copenhagen declară: “Copenhaga este locaşul muzical al Europei de Nord. Faptul că anul acesta ceremonia EMA se va desfăşura în Copenhaga arată că acest oraş are multe de oferit din punct de vedere muzical, iar Copenhagen Music Week este modul în care noi arătăm tot acest talent uimitor lumii. Suntem bucuroşi să lucrăm cu MTV pentru a le oferi danezilor spectacolul vieţii lor.”
Sponsorul principal al premiilor MTV EMA în 2006, va fi al patrulea an consecutiv, Replay Blue Jeans. Sony Ericsson şi-a confirmat de asemenea prezenţa în rândul sponsorilor acestui eveniment. Ceilalţi sponsori ai evenimentului şi nominalizările vor fi anunţaţi, respective anunţate în scurt timp.
{mosloadposition user10}