Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cea de-a șasea ediție a emisiunii „iUmor” a fost lider de audiență pe publicul comercial

iumor0376

Doina Teodoru, cea de-a șasea finalistă aleasă de telespectatorii Antena 1 prin aplicația „iUmor”

Cel de-al șasea concurent care merge în finală în urma voturilor telespectatorilor prin aplicația iUmor este Doina Teodoru. Ea s-a întors la„iUmor” cu un arsenal de roast mult mai …picant! „Ați crezut că ați scăpat de mine? Nu, m-am întors”, va spune Doina Teodoru, care în sezonul trecut a făcut glume pe seama celor trei jurați „iUmor” și a reușit să îl cucerească pe Mihai Bendeac.

De această dată, Cheloo va fi cel mai vizat. „Ce îmi place mie la tine, Cheloo?”, a întrebat Doina chiar din momentul în care a urcat pe scenă. „Nimic”, îi va replica acesta și ea îl va completa „Exact”. Acest dialog a fost doar începutul unui roast în forță la adresa juratului „iUmor”, însă Cheloo a rămas imperturbabil, spunând că nu i s-a părut că numărul a fost dur.


Delia a scăpat ușor, Doina pregătindu-se doar cu „o răutate” despre ea. „Dar o sa mă abțin. Nu de alta, dar nu o să o înțelegi și nu are niciun farmec așa”, lucru care a făcut-o pe jurată să se amuze foarte mult și să considere că tot numărul ei a fost mult mai plin de îndrăzneală ca precedentul și ea mult mai curajoasă.

Cât despre Mihai Bendeac, actorul s-a bucurat să își revadă feblețea pe scenă. Mai mult, Delia a constat că acesta ”s-a îndrăgostit a treia oară”, mai ales că după prima apariție la „iUmor” Mihai a și lucrat cu Doina. „Ești o actriță excelentă, după părerea mea. De câte ori apari aici pe scenă am același sentiment. E o chestie care se întâmplă cu tine atunci când intri aici”, i-a spus acesta concurentei care a fost și pe placul telespectatorilor Antena 1.

Cea de-a șasea ediție a emisiunii „iUmor” a fost lider de audiență pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, înregistrând în intervalul de difuzare, 20-28-23.13, o audiență medie de 8,9 puncte de rating și 21% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat ProTV cu o medie de 7,7 puncte de rating și 18,3% cotă de piață.

Sursa:Kantar Media        
Copyright:ARMADATA S.R.L.         
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban
Perioada 9 aprilie 2017

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.