Doina Teodoru, cea de-a șasea finalistă aleasă de telespectatorii Antena 1 prin aplicația „iUmor”
Cel de-al șasea concurent care merge în finală în urma voturilor telespectatorilor prin aplicația iUmor este Doina Teodoru. Ea s-a întors la„iUmor” cu un arsenal de roast mult mai …picant! „Ați crezut că ați scăpat de mine? Nu, m-am întors”, va spune Doina Teodoru, care în sezonul trecut a făcut glume pe seama celor trei jurați „iUmor” și a reușit să îl cucerească pe Mihai Bendeac.
De această dată, Cheloo va fi cel mai vizat. „Ce îmi place mie la tine, Cheloo?”, a întrebat Doina chiar din momentul în care a urcat pe scenă. „Nimic”, îi va replica acesta și ea îl va completa „Exact”. Acest dialog a fost doar începutul unui roast în forță la adresa juratului „iUmor”, însă Cheloo a rămas imperturbabil, spunând că nu i s-a părut că numărul a fost dur.
Delia a scăpat ușor, Doina pregătindu-se doar cu „o răutate” despre ea. „Dar o sa mă abțin. Nu de alta, dar nu o să o înțelegi și nu are niciun farmec așa”, lucru care a făcut-o pe jurată să se amuze foarte mult și să considere că tot numărul ei a fost mult mai plin de îndrăzneală ca precedentul și ea mult mai curajoasă.
Cât despre Mihai Bendeac, actorul s-a bucurat să își revadă feblețea pe scenă. Mai mult, Delia a constat că acesta ”s-a îndrăgostit a treia oară”, mai ales că după prima apariție la „iUmor” Mihai a și lucrat cu Doina. „Ești o actriță excelentă, după părerea mea. De câte ori apari aici pe scenă am același sentiment. E o chestie care se întâmplă cu tine atunci când intri aici”, i-a spus acesta concurentei care a fost și pe placul telespectatorilor Antena 1.
Cea de-a șasea ediție a emisiunii „iUmor” a fost lider de audiență pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, înregistrând în intervalul de difuzare, 20-28-23.13, o audiență medie de 8,9 puncte de rating și 21% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat ProTV cu o medie de 7,7 puncte de rating și 18,3% cotă de piață.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban
Perioada 9 aprilie 2017