Pasionatii de publicitate sunt invitati la Cannes Predictions, eveniment adresat tuturor celor care doresc sa-si testeze talentul si inuitia in a ghici lucrarile cu cele mai mari sanse de castig la cel mai important festival de publicitate dedicate creativitatii: Cannes Lions. Cea de-a unsprezecea editie a concursului va avea loc in cadrul Marketing 360, fiind organizat de Evensys si Leo Burnett.
Anul acesta, reteaua Leo Burnett a pregatit o proiectie cu 40 dintre cele mai bune executii din 2011-2012, inscrise in categorii precum Film, Titanium sau Cyber. Dintre acestea, participantii trebuie sa aleaga 15 executii pe care ei le considera favorite la premii, iar concurentul care va acumula la final cel mai mare punctaj va fi desemnat castigator.
Mecanismul de jurizare este unul foarte simplu: participantii la Marketing360 vor primi puncte pentru fiecare executie bifata care a fost premiata la Cannes Lions 2012. Castigatorul Cannes Predictions este participantul care obtine cel mai mare scor in urma votului exprimat si va fi desemnat in saptamana imediat urmatoare festivalului de publicitate de la Cannes (17 – 23 iunie). Acesta va primi un premiu oferit de Leo Burnett: o excursie la festivalul de publicitate Golden Drum.
“In contextul ultimilor 3 ani – iar 2012 nu face exceptie, suntem atat de prinsi in munca noastra de zi cu zi incat de cele mai multe ori nu mai alocam timp pentru a urmari creatiile publicitare ale colegilor din alte tari. De aceea, compilatia Cannes Predictions nu mai este de mult doar o sursa de inspiratie sau o oportunitate amuzanta de a expune clientii, jurnalistii, colegii din alte agentii sau tinerii pasionati de aceasta industrie la publicitate de cel mai inalt nivel, ci un MUST DO pentru fiecare dintre noi. Va invitam cu drag sa fiti alaturi de noi la Cannes Predictions 2012 in cadrul evenimentului Marketing 360. Este o ocazie cu atat mai speciala cu cat anul acesta se implinesc 25 de ani de la lansarea in Leo Burnett Chicago a Cannes Predictions, competitie prin care orice pasionat de publicitate isi masoara intuitia in raport cu juriul celui mai titrat festival de publicitate din lume.” A declarat Roxana Dumitru, Managing Director, Leo Burnett & Target.
Cannes Predictions a fost organizat pentru prima oara in 1986 de catre Leo Burnett Chicago pentru angajatii sai. Evenimentul a devenit in scurt timp o traditie a intregii retele Leo Burnett, iar compilatia cu cele mai bune executii este vizionata in saptamana premergatoare festivalului Cannes Lions, in peste 20 de tari, avand rolul de a informa presa si liderii industriei de publicitate despre cele mai creative campanii ale anului. Incepand din 2002, Leo Burnett organizeaza anual Cannes Predictions si in Romania.
Participarea la concurs este gratuita, in limita locurilor disponibile, si se face pe baza de invitatii ce pot fi solicitate pe adresa office@evensys.ro. Invitatia gratuita este valabila doar pentru Cannes Predictions. Pentru inscrieri „full day” la evenimentul Marketing 360, va invitam sa accesati: www.marketing360.ro.