Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cea de-a 11-a Conferinta a Presedintilor Filialelor IAA din Europa, Stresa, Italia

Intalnirea anuala a Presedintilor Filialelor  IAA din Europa a avut loc, anul acesta la Stresa (Lago Maggiore, Italia), pe 23 si 24 aprilie 2009.

Conferinta a fost moderata de Erich Buxbaum, Vicepresedinte al  IAA , unde aproape toti presedintii filialelor din Europa au fost prezenti:Austria (Max Palla), Franta(Stephane Martin), Germania (Bernd Reuter), Ungaria (Adrienne Kaminsky), Italia (Edoardo Brioschi), Polonia (Pawel Kowalewski), Romania (Felix Tataru), Rusia (Boris Eremin), Serbia (Misa Lukic), Elvetia (Daniel Hofer), Turcia(Faruk Atasoy), Anglia (Angus Grieve).

Ca in fiecare an, importanta acestei conferinte este de a schimba pareri si de a invata din activitatile si experientele celorlalte filiale.Majoritatea filialelor pot-in ciuda crizei economice din lume-sa raporteze o crestere a numarului de membri.Membri europeni reprezinta mai mult de 50% din totalul mondial al membrilor IAA  , iar alaturi de  Young Professionals putem atinge 60% din numarul membrilor IAA anul viitor.

Cateva din filialele din Europa au prezentat  programe educationale de mare succes si noile lor initiative. Educatia  ramane o arie strategica pentru IAA si celelalte organizatii care au fost incurajate sa puna mai mult accent pe aceasta.

De asemenea, raporturile activitatilor Uniunii Europene si ale organizatiilor din Bruxell sunt centrul nostru de interes. Newsletter-ul si insight-ul european sunt considerate sursele cu cel mai inalt standard pentru membrii nostri si de aceea vom continua cu acest mod de comunicare. Importanta si eficienta  acestor rapoarte au fost evidentiate si de unele tari care au inceput sa traduca stirile din Uniunea Europeana in limba locala. Ceilalti au fost invitati sa abordeze si ei aceasta idee de succes.

Herve de Clerk, Vicepresedinte al Responsabilitatii Sociale a enuntat ca, organizatiile europene au fost active in promovarea comunicarii sociale responsabile, prin organizarea de expozitii ACT, evenimente specifice si promovand comunicarea responsabila pe siteurile acestora prin noi exemple saptamanale ale celor mai bune reclame din acea zona a lumii. Acesta a rugat organizatiile sa continue sa acorde prioritate acestui lucru. Importanta comunicarii SR va creste cu certitudine iar IAA ar trebui sa continue sa joace un rol de lider in aceasta directie.

Cei prezenti au fost de asemenea invitati sa discute despre actuala criza economica. Organizatia  IAA ar trebui sa utilizeze fiecare opotunitate, ocazie pentru a promova importanta libertatii discursului, valoarea publicitatii si reclamelor si a responsabilitatii in comunicare.Un alt pericol il reprezinta faptul ca lipsa comunicarii poate slabi brandurile mari pe perioade lungi si recuperarea cotei de piata poate fi un proces costisitor si tendentios.
Cel de-al 42-lea Congres Global de Advertising va avea loc in anul 2010 in Europa,la Moscova.Conferinta se va tine intre 11 si 13 mai in Kremlin, avand un  un program foarte atractiv, unde vor fi invitati speakeri din toata lumea.Mai multe detalii vor putea si gasite din Iulie , dar fiecare om de marcom ar trebui sa isi treaca in agenda aceste date.

Pascal Staub, Vicepresedintele YP , a prezentat o strategie noua prin care se doreste intarirea organizatiilor Young Professionals integrarea studentilor in program.Exista deja cateva sute de membri in Europa  si se estimeaza ca in curand vor exista  mai multi de 1000 de membri.

Erich Buxbaum a prezentat o parte din activitatile , care au contribuit foarte bine la PR-ul organizatiei IAA in lume.Cateva dintre acestea ar fi:
·    „Digital Download“ un workshop organizat impreuna cu Microsoft in Madrid, Paris, Mumbai,Singapore si Sidney, ce targeteaza furtul de identitate pe Internet.Ce se intampla in spatele titlurilor de presa, masurilor reglementare a fraudelor de pe internet.Aceste workshopuri au fost sustinute de experti internationali.Focus grup-ul a fost reprezentat de oameni din domeniul de Marketing si al Comunicarii, precum si presa scrisa.
·    „climate change“ intretine relatiile cu Natiunile Unite, unde IAA a avut initiativa de a atrage sustinerea multor agentii internationale si coordoneaza intemeierea unei Echipe Climate Change, care va fi insarcinata cu redactarea unui raport ce va fi sustinut la urmatoarea intalnire Mondiala din Copenhaga la sfarsitul anului 2009, ce va fi supus dezbaterii si aprobarii.Ben Kimon, Secretarul General al Natiunilor Unite felicita IAA pentru aceasta initiativa la o intalnire comuna din 2008(septembrie)
·    „Detsu Poster Comp“ este o initiativa mondiala marca IAA ce invita studentii sa realizeze un afis cu tema incalzirii globale(„Incalzirea Globala nu este o poveste!“).Dentsu sustine aceasta initiativa si un numar impresionant de 145 de lucrari , provenind din 15 tari, au fost inscrise in competitie.Lucrarile vor fi jurizate de un juriu international , iar castigatorii vor fi desemnati in mai 2009.

Cu privire la conferinta presedintilor,joi a fost o organizata o conferinta de presa avand ca invitati pe  Erich Buxbaum (EU), Stephane Martin (FR), Angus Grieve (UK), Boris Eremin (RU), Pawel Kowalewski (POL) si Paolo Duranti (IT) pentru a discuta despre dezvoltarea comunicarii intre 2008-2010 la nivel global si cu precadere in Europa, cu reporteri din presa italiana. Erich  Buxbaum a facut o retrospectiva  globala si europeana, asistat indeaproape de ceilalti speakeri, asupra dezvoltarii comunicarii in tarile de unde provin. Una din cele mai stringente probleme pentru anii viitorii este dorinta, necesitatea rationalizarii agentiilor de publicitate , de a lupta pentru descentralizarea modelelor, care reprezinta sursa celor mai bune talente pe piata. O alta problema mentionata si discutata este aceea ca multe agentii doresc sa obtina profit pe termen scurt mai degraba, decat o crestere pe o perioada lunga, din punct de vedere a calitatii si creatvitatii materialelor livrate de ei.

Urmatoarea intalnire a Presedintilor IAA , din Europa, va avea loc la Bucuresti, in primavara anului 2010.

Bucuresti, 29.04.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.