In premiera, cea de-a treia editie PR Forum va oferi sansa pasionatilor de relatii publice si comunicare sa participe activ la realizarea agendei evenimentului. Forumul se desfasoara in perioada 26- 27 martie la JW Marriott Bucharest Grand Hotel si este organizat de Evensys cu sustinerea companiilor partenere: DC Communication, GMP PR, Image si Premium Communication.
PR Forum este primul eveniment care permite accesul participantilor la orientarea agendei inspre cele mai practice si relevante subiecte, intalnite in activitatea curenta. Propunerile pot viza atat subiecte de discutie cat si propuneri de vorbitori precum si multe altele. Tot ce trebuie sa faca cei interesati de aceasta oportunitate este sa completeze formularul care se gaseste pe urmatorul link (//www.esurvey.ro/index.php?survey_code=09e83e57&login=1). Astfel, sugestiile lor vor fi analizate si, in functie de posibilitati, integrate in programul evenimentului PR Forum.
Forumul este structurat in doua zile, prima fiind dedicata unei serii de doua conferinte si sase seminarii de pe urma carora participantii vor afla de la practicieni recunoscuti in comunitatea internationala si locala de relatii publice care sunt oportunitatile si provocarile actuale ale industriei de PR. Toate aceste informatii urmeaza sa fie aprofundate in cea de-a doua zi, pe 27 martie, in cadrul unui training de comunicare in social media.
Evenimentul se adreseaza atat clientilor cat si companiilor, care vor afla deopotriva de ce este atat de important sa continue sa comunice in aceasta perioada dificila si care este aportul activitatilor de relatii publice in conturarea unei strategii de comunicare coerente. Scopul este de a demonstra ca o strategie eficienta de PR are puterea de a mentine o afacere pe piata, in contextul economic actual.
Cu ocazia evenimentului PR Forum va fi lansata cea de-a doua editie a ghidului Public Relations Report, o publicatie anuala dedicata comunitatii de relatii publice din Romania. Brosura va include o serie de puncte de vedere ce anunta tendintele anului 2009 in domeniu. Analizele vor fi completate de o ampla sectiune ce cuprinde profilele firmelor de PR si de rezultatele unui sondaj realizat in randul practicienilor privind perceptia acestora asupra mediului online.
Mai multe informatii despre sondaj sunt disponibile la //www.esurvey.ro/index.php?survey_code=09e83e57&login=1
{mosloadposition user10}