- Cafeaua preferată de participanții la The Carnival – Bucharest Street Food Festival, Americano to go, este și cea care înregistrează cele mai mari vânzări pe timpul anului;
- Aproape 10 milioane de cafele au fost vândute în stațiile OMV în ultimul an, conform OMV Data Center;
Între 6-9 septembrie, București a fost gazda celui mai mare festival de tip street food din Europa, ceea ce le-a dat prilejul câtorva zeci de mii de participanți să se răsfețe cu o gamă variată de mâncăruri, deserturi și băuturi reci sau calde. Timp de 4 zile, principala atracție pentru iubitorii de cafea a fost conceptul VIVA Café Lounge, adus la festival de OMV, iar cel mai consumat sortiment de cafea de aici a fost cafeaua Americano, luată la pachet.
„Cei care au vizitat standul nostru au găsit aici un mix perfect de relaxare și distracție, astfel că la VIVA Lounge Café clienții au putut simți din plin atmosfera festivalului”, a declarat Mihai Chiriță, Brand Manager OMV.
Cafeaua care le-a oferit energie participanților la carnavalul culinar este și cea preferată de șoferii din România. Potrivit OMV Data Center, cafeaua Americano to go este preferata clienților din stațiile OMV, în numai un an fiind consumate aproximativ 6 milioane de astfel de băuturi calde, dintr-un total de peste 10 milioane de cafele vândute. Pe locul doi în topul preferințelor șoferilor din România în ceea ce privește băuturile pe bază de cafea se află Cappuccino, iar pe trei este Espresso, ambele servite la pachet. Vândute într-un număr de aproximativ 800,000 de bucăți fiecare, cele două tipuri de cafea sunt urmate de îndeaproape de cafeaua Americano savurată direct în stațiile OMV de peste 700,000 de clienți.
„Oprirea la benzinărie nu mai are de multă vreme un rol strict funcțional, de a face plinul rezervorului. Acum, cei care ne calcă pragul găsesc, aici, o varietate de produse si servicii care răspund unei game variate de nevoi. Cafeaua și preparatele din cafea, fie ele calde sau reci, se numără printre produsele care se regăsesc cel mai adesea pe lista de cumpărături a clienților noștri. Faptul că într-un singur an am vândut peste 10 milioane de cafeluțe confirmă faptul că
VIVA pune în ceștile clienților cafea de cea mai bună calitate,” a declarat Decebal Sorin Tudor, Retail Manager OMV.
Lista băuturilor pe bază de cafea consumate de șoferi este completată de Latte Machiatto și Latte Machiato XL, cumpărate de peste 729.000 de ori de către șoferii aflați în mișcare. Pe de altă parte, sortimentele VIVA Café din stațiile OMV au fost alese de peste 8.600.000 de clienți care au preferat să cumpere cafea la pachet, în timp ce puțin peste un million și jumătate dintre șoferi au ales să ia o pauză și să se bucure de o cafea aromată chiar în stația OMV.