Grupul Intesa Sanpaolo anunţă caştigătorul român al concursului internaţional „Live Inspire”
Lista tuturor câștigătorilor poate fi accesată pe www.liveinspire.com
Au fost anunțați cei 11 câștigători ai concursului „Live Inspire”, o iniţiativă a Grupului Intesa Sanpaolo, împreună cu subsidiara locală Intesa Sanpaolo Bank (www.intesasanpaolobank.ro), creată în sprijinul lansării noului card de debit INSPIRE: fotografiile cele mai inspirate sunt expuse acum într-o galerie dedicată competiţiei pe site-ul oficial www.liveinspire.com. Concursul a avut parte de o implicare extraordinară din partea utilizatorilor români, care și-au exprimat interesul prin încărcarea a numeroase fotografii, contribuind astfel la îmbogățirea albumului multicultural. Fotografia Marinei Popa, denumită „Road Art” (imaginea alăturată), a fost aleasă drept cea mai inspirată din România.
În ultimele săptămâni, un juriu calificat a selectat pentru fiecare țară în parte o fotografie câștigătoare din Top 5 cele mai votate fotografii. Fiecare dintre cei 11 câștigători se vor putea bucura de „Inspired Tour 2012”, o călătorie exclusivă de șase zile pentru două persoane în nordul Italiei, locul unde se află sediul central al Grupului Intesa Sanpaolo: o ocazie unică pentru a descoperi una dintre cele mai frumoase țări din lume și de a experimenta ospitalitatea localnicilor. În plus, câștigătorii vor deveni ambasadorii mesajului „Live Inspire” prin postarea, pe pagina de Facebook Live Inspire (www.facebook.com/live.inspire), a celor mai captivante fotografii din excursia lor în Italia, împărtăşind cu toată lumea frumuseţea fascinantă a acestei țări.
Lansat la începutul lunii mai, concursul a implicat utilizatorii online într-o provocare inedită: construirea celui mai lung banner din lume sub conceptul „Ce te inspiră astăzi? Depășește-ți limitele”, ce promovează inspirația ca pe ceva firesc în viața noastră cotidiană, fără constrângeri sau bariere. După 90 de zile de inspirație din 11 țări diferite (România, Albania, Bosnia și Herțegovina, Croația, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Ucraina, Ungaria și Egipt), bannerul a ajuns la lungimea de 63.008 cm. În total au fost încărcate aproape 7.000 de imagini pe platforma „Live Inspire”. Una dintre ele a fost cea a Marinei Popa, intitulată „Road Art”, care a fost aleasă câştigătoarea concursului în România. „Provocarea concursului Intesa Sanpaolo mi s-a părut foarte inspirată. Sunt atât de multe lucruri frumoase în jurul nostru. Important este să ne oferim timp să le vedem. Sunt bucuroasă că acest optimism şi Intesa Sanpaolo îmi oferă acum şansa de a vedea Italia împreună cu ceilalţi 10 câştigători din Europa”, declară câştigătoarea.
În România ambasadorii iniţiativei „Live Inspire” au fost trei cunoscuţi bloggeri locali: Cristina Bazavan, Adi Hădean şi Cristian China-Birta.
Pagina de Facebook „Live Inspire” a fost construită de Grupul Intesa Sanpaolo pentru a crea o comunitate internațională pentru toți cei inspiraţi. În mai puțin de șase luni pagina a atras peste 106.000 de fani şi a creat un spațiu virtual unic unde oamenii din întreaga lume pot interacționa între ei și pot împărtăși sugestiile și experiențele cele mai inspirate.
Versiunea pentru mobil a platformei „Live Inspire” a avut şi ea parte de un real succes: prin descărcarea gratuită a aplicației „Live Inspire”, disponibilă pe terminalele Apple sau Android, peste 1.800 de utilizatori au avut ocazia să participe la concurs direct de pe telefoanele lor: au surprins instant momentul care i-a inspirat și au ataşat imaginea la banner-ul „Live Inspire”.
Proiectul „Live Inspire” va continua şi în următoarea perioadă: multe noutăți inspirate vor fi în curând postate pe www.liveinspire.com și www.facebook.com/live.inspire.