UTILIZATORII ROMÂNI DE INTERNET SUNT INSPIRAȚI, CONFORM SUCCESULUI ÎNREGISTRAT DE CONCURSUL FOTO „LIVE INSPIRE“
Inspirația se măsoară în centimetri! Peste 56.000 de centimetri au fost încărcați pe www.liveinspire.com
Afișul generat de utilizatorii de Internet care participă la concursul foto inițiat de Grupul Intesa Sanpaolo are acum o lungime de 56.000 cm: peste jumătate de kilometru de inspirație, format din mii de fotografii adunate în 60 de zile din 11 țări diferite. Mai mult de 6.000 de utilizatori s-au alăturat concursului „Live Inspire“, inițiat de Grupul Intesa Sanpaolo prin subsidiara sa locală Intesa Sanpaolo Bank (www.intesasanpaolobank.ro). Concursul susține noul card de debit Visa INSPIRE care va fi în curând lansat în România. Cardul beneficiază de retrageri gratuite de la peste 9.000 de ATM-uri ale subsidiarelor băncii din 12 țări.
Pentru a marca prima jumătate de kilometru de inspirație, Intesa Sanpaolo Group a lansat un material video disponibil pe canalul oficial YouTube al concursului Live Inspire.
Lansat la începutul lui mai, concursul durează până pe 31 iulie și urmărește să atragă utilizatorii de Internet într-o provocare inedită: crearea celui mai lung afiș din lume care să răspundă întrebării: „Ce te inspiră astăzi? Depășește-ți limitele!” Acesta promovează inspirația ca pe ceva firesc în viața noastră cotidiană, fără constrângeri sau bariere.
Afișul ilustrează ce înseamnă inspirația pentru participanții la concurs. Dacă luăm în considerare imaginile încărcate până acum pe www.liveinspire.com, se pot observa următoarele teme fotografice preferate: pe primul loc natura, cu apusuri și răsărituri de soare, urmate de flori și animale. Pe locul al doilea se află oamenii cu subiecte ca prietenia, iubirea, empatia, autoportrete și călătorii.
Mai sunt doar câteva săptămâni în care vă mai puteți alătura inițiativei. La finalul concursului un juriu calificat va selecta câte o fotografie câștigătoare pentru fiecare țară implicată (Albania, Bosnia și Herzegovina, Croația, Ungaria, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Ucraina și Egipt). Fotografia câștigătoare va fi aleasă dintre cele mai votate cinci din fiecare țară. Cei 11 câștigători finali vor primi drept premiu „Călătoria inspirației 2012“, o vacanță exclusivă de șase zile pentru două persoane în nordul Italiei, unde se află sediul central al Grupului Intesa Sanpaolo: o ocazie unică de a descoperi una dintre cele mai frumoase țări din lume și o experiență prin care se testează ospitalitatea localnicilor la fața locului.
Versiunea mobilă a platformei „Live Inspire“ a fost primită cu entuziasm de public: prin descărcarea gratuită a aplicației „Live Inspire“ disponibilă atât pentru terminalele Apple cât și Android, aproximativ 1.300 de persoane au intrat în concurs direct de pe telefoanele lor inteligente, imortalizând momentul lor de inspirație și încărcându-l pe www.liveinspire.com pentru afișul „Live Inspire“.
Pagina de Facebook „Live Inspire“ s-a bucurat de o apreciere deosebită în rândul publicului (www.facebook.com/live.inspire). A fost lansată de Grupul Intesa Sanpaolo în urmă cu patru luni cu scopul de a crea o comunitate internațională pentru entuziaștii inspirației. Pagina a adunat în acest interval aproape 107.000 like-uri creând un spațiu virtual unic unde oamenii din toată lumea pot interacționa și împărtăși sugestii și experințe privind sursele de inspirație.