GRUPUL INTESA SANPAOLO VĂ INVITĂ SĂ VĂ FOLOSIŢI VIRTUAL CREATIVITATEA PENTRU A CREA CEL MAI LUNG BANNER DIN LUME
Concursul „Live Inspire” poate fi accesat pe www.liveinspire.com
Autorul celei mai inspirate fotografii va fi premiat cu o excursie de şase zile în cele mai frumoase locuri din nordul Italiei
Concursul „Live Inspire”, o iniţiativă a Grupului Intesa Sanpaolo, împreună cu subsidiara locală Intesa Sanpaolo Bank (//www.intesasanpaolobank.ro/), a fost lansat oficial pe site-ul www.liveinspire.com.
Prin încărcarea celor mai inspirate fotografii pe platformă, românii vor contribui activ la crearea celui mai lung banner din lume, generat cu ajutorul Internetului, având în acelaşi timp şansa de a fi unul dintre câştigătorii unei excursii de şase zile în nordul Italiei.
În concordanţă cu îndemnul „Ce te inspiră astăzi? Depăşeşte-ţi limitele!”, ce promovează inspiraţia ca pe ceva firesc în viaţa noastră cotidiană precum bătăile inimii, fără constrângeri sau bariere, concursul se derulează în 11 ţări diferite. Astfel, proiectul este o adevărată iniţiativă internaţională pe tema inspiraţiei în: Albania, Bosnia, Herţegovina, Croaţia, Ungaria, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Ucraina şi Egipt, ţări în care Grupul Intesa Sanpaolo operează prin subsidiare locale.
Ambasadorii „Live Inspire” în România
Pentru a provoca la inspiraţie, concursul „Live Inspire” a fost precedat de o competiţie de o lună de zile între trei dintre cei mai urmăriţi bloggeri români: Cristina Bazavan, Adi Hădean şi Cristian China-Birta. Aceştia şi-au împărtăşit gândurile lor despre inspiraţie pe www.liveinspire.com, invitând comunităţile lor să-i susţină şi să-i voteze în demersul lor virtual despre inspiraţie.
Bloggerul care s-a dovedit a fi vocea online cea mai inspirată pentru România este Cristina Bazavan cu 5.063 de voturi.
Pentru a participa la concursul „Live Inspire”, utilizatorii români de Internet trebuie să se înscrie pe www.liveinspire.com; prin conturile personale, vor putea încărca până la 10 fotografii pe tema inspiraţiei în fiecare lună, mărindu-şi şansele de a câştiga.
Concursul „Live Inspire” va dura până pe 31 iulie, aşadar participanţii vor avea trei luni la dispoziţie pentru a împărtăşi vestea prietenilor şi a strânge voturi pentru fotografiile lor.
Acesta este singurul mod de avea mai multe şanse pentru a fi fericitul câştigător din România al „Călătoriei Inspiraţiei 2012”.
Fotografia câştigătoare va fi selectată din Top 5 cele mai votate fotografii de către un juriu calificat, după criteriile conceptului „Live Inspire”.
Autorul fotografiei câştigătoare se va bucura de o călătorie pentru două persoane în Italia, locul unde se află sediul central al Grupului Intesa Sanpaolo: şase zile pentru a descoperi sufletul real al Italiei, gustul mâncării specifice, frumuseţea răpitoare a nordului ţării şi pentru a experimenta ospitalitatea localnicilor.
Platforma „Live Inspire” a fost dezvoltată şi în versiunea pentru mobil: participanţii pot contribui la construirea banner-ului şi cu ajutorul terminalelor iPhone, prin simpla descărcare a aplicaţiei gratuite „Live Inspire” de pe Apple Store. Aplicaţia, amuzantă şi uşor de folosit, va fi în curând lansată şi în versiunea pentru Android.
Inspiraţia se dezlănţuie şi pe Facebook, unde oamenii sunt liberi să îşi împărtăşească gândurile şi experienţele cu admiratori ai proiectului din toată lumea.
Prin pagina de Facebook „Live Inspire” (www.facebook.com/live.inspire), care deja numără nu mai puţin de 72.000 like-uri, toţi entuziaştii în căutarea inspiraţiei pot lua legătura unii cu alţii, îşi pot împărtăşi gândurile cele mai inspirate, aducându-şi astfel contribuţia personală la prima comunitate internaţională întemeiată pe tema inspiraţiei şi promovată de Grupul Intesa Sanpaolo.