Pentru a avea succes pe piata pe care activeaza, orice firma trebuie sa se miste foarte ager, sa caute mereu solutii inovatoare si sa inteleaga bine nevoile clientilor sai, pentru a le indeplini cat mai bine. Indiferent de domeniul de business, dar cu precadere in retail (inclusiv in zona de vanzari de servicii), clientii trebuie mereu “ascultati”, comunicarea cu acestia este esentiala.
Insa comunicarea trebuie sa fie in ambele directii: sa poata fi usor initiata de client (prin apel telefonic catre o linie dedicata ori prin alte modalitati de contact), dar sa fie in unele momente initiata si de catre companie – pentru sondaje cu privire la satisfactia generala cu privire la produsele / serviciile achizitionate, precum si pentru introducerea unor oferte dedicate ce pot fi achizitionate in sistem telesales (se atinge atat partea de fidelizare, cat si partea de generare a unor vanzari suplimentare, inclusiv catre terti, in sistem de afiliere).
Astfel de actiuni trebuie abordate cu grija, pentru ca scopul sa fie indeplinit in mod eficient. Este ideal ca totul sa se intample in colaborare cu firme dedicate in zona de call center / contact center. Practic, se vor externaliza aceste servicii si se va primi inclusiv consultanta dedicata, pentru alegerea celor mai bune solutii.
Best Call Sales & Marketing este una dintre firmele tot mai cunoscute pe segmentul de call center, oferind atat partea de apeluri InBound, cat si partea de apeluri OutBound. Ai nevoie de servicii de telemarketing Bucuresti? Exista solutii prin care poti indeplini rapid obiectivele propuse, in cel mai eficient mod. Vei avea o echipa ce lucreaza pentru afacerea ta, fara grija angajarii, instruirii si a altor rigori ce tin de resursele umane. Evident, totul va functiona in legatura directa cu afacerea ta. Modelul poate fi adaptat in functie de specificul companiei, dar este usor de implementat in orice fel de firma, de la IMM-uri la corporatii.
sursa foto
Serviciile de call center / contact center includ numere verzi, info line si suport clienti / relatii clienti, dar si telemarketing, telesales si realizare de sondaje cu privire la satisfactia clientilor. Se pot derula campanii de promovare, se poate intretine relatia cu clientii, se pot stimula vanzarile in mod efectiv. Toate rezultatele sunt chiar masurabile, deci performanta serviciilor de call center este o chestiune extrem de practica.
“Iti oferim posibilitatea de a oferi in permanenta informatii despre produsele si serviciile companiei tale si totodata o modalitate eficienta de a gestiona fluxul apelurilor efectuate catre compania ta, maximizand fluiditatea si randamentul vanzarilor, totodata reducand timpul de asteptare in apeluri”, de precizeaza pe bestcall.ro.