Bridge™-ul GolinHarris și bloggerul Alex Ciucă prezintă best of social media în 2013 și tendințele din 2014
The Bridge™, hub-ul de expertiză digitală al agenției GolinHarris, alături de Alex Ciucă (hoinaru.ro), unul dintre cei mai activi reprezentanți ai blogosferei din România, lansează pentru al doilea an consecutiv Media Recap, un raport ce conține cele mai relevante campanii, evenimente și studii de caz din social media în 2013, dar și o serie de analize și previziuni pentru 2014.
“Anul acesta se împlinesc 10 ani de la apariția Facebook, rețeaua de social media care a schimbat semnificativ modul în care funcționează industria de comunicare. Prezența în social media a devenit parte integrantă a strategiilor de comunicare de succes, un imperativ pentru brandurile care doresc să fie vizibile pentru consumatori și care își propun să se angajeze într-un dialog constant cu aceștia. 2014 va fi interesant din perspectiva social media, un an în care modificările anunțate și implementate de cele mai importante rețele de social media vor determina regândirea prezenței și repoziționarea brandurilor în acest mediu. Va fi un an în care se va pune din ce în ce mai mult accent pe creativitate în oferirea de experiențe adaptate rețelelor de socializare unde sunt prezenți consumatorii”, a declarat Raluca Duță, Community Manager, GolinHarris București.
Media Recap are la bază o serie de articole publicate săptămânal pe blogul www.hoinaru.ro sub titlul general „Sunday’s Media Recap”. Rubrica a luat naștere din nevoia de a identifica informațiile esențiale din media, atât pe plan local, cât și pe plan internațional și își propune să treacă în revistă cele mai relevante evenimente și informații din industria de comunicare.
“Anul trecut am editat pentru prima dată Media Recap împreună cu echipa GolinHarris și sper ca acest parteneriat să devină o tradiţie, fiindcă e menit să aducă o completare fericită a monografiei media prin identificarea unor trenduri de social media pentru anul în curs”, spune Alex Ciucă.
Importanța comunicării brandurilor prin canalele de social media a fost recunoscută de GolinHarris prin crearea The Bridge™, singurul hub de digital și social media integrat într-o agenție de PR. Prin The Bridge™, atât experții în digital PR, cât și specialiștii în media tradițională sunt mereu la curent cu ceea ce se întâmplă pe agenda publică și au posibilitatea de a gândi în timp real instrumente, experiențe și platforme prin care facilitează dialogul între branduri și consumatori.
Mai multe informații despre industria de media în 2013 și trendurile din 2014 puteți găsi în e-book-ul Media Recap 2013, disponibil aici.