o cină romantică vs. o asigurare de viaţă –
Conform unui studiu realizat săptămâna trecută de către Aviva Asigurări de Viaţă românii sunt dornici să îşi surprindă plăcut iubitul sau iubita de Valentines Day cu un mic cadou, dar nu iau în calcul viitorul. Cele mai populare cadouri la care s-au gândit cei intervievaţi sunt o invitaţie la cină sau un produs cosmetic.
Suma medie cheltuită cu această ocazie ar putea reprezenta prima anuală pentru o asigurare de viaţă cu o sumă asigurată de până la 30,000 RON. 39% dintre respondenţi se pregătesc să cheltuiască o sumă cuprinsă între 50-100 RON de Valentines Day, în timp ce 25% vor cheltui între 100-200 RON.
Dintre respondenţii care au spus că vor face un cadou pe 14 februarie persoanei iubite, 55% au credite, iar dintre aceştia doar 75% au asigurare de viaţă care să acopere valoarea creditului.
O asigurare de viaţă cu o sumă asigurată de 30,000 RON presupune o primă medie anuală de 75 RON pentru o femeie de 30 de ani şi de 109 RON pentru un bărbat de aceeaşi vârstă.
În România, doar 13% dintre cetăţeni au asigurare de viaţă în timp ce media în Europa Centrală şi de Est este de 21%.2
“Valentine’s Day este momentul când ne gândim la persoanele iubite şi la cât de important este sprijinul lor de-a lungul vieţii. Sondajul nostru demonstrează că românii sunt romantici şi cheltuiesc pe măsură, dar nu se gândesc să-şi protejeaze partenerii prin asigurări de viaţă. Faţă de români, cehii cheltuiesc pentru asigurări în medie de 7 ori mai mult, ungurii de 4,7 ori iar polonezii de 3,5 ori3. Asigurarea de viaţă este accesibilă şi reprezintă unul dintre cele mai importante cadouri pe care le putem face celor la care ţinem – un viitor sigur din punct de vedere financiar.”, a declarat Shah Rouf, CEO Aviva Asigurări de Viaţă.
{mosloadposition user10}