Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ce avem noi aici?

Un Camatar. De la Provident, via Jazz.

Jazz spun nu, cu umor, ideilor preconcepute despre împrumuturile Provident.

Prin noua campanie de comunicare, “Autodenunţ”, agenţia continuă drumul parcurs de “Providentişti” şi îşi propune să demonteze cele mai cunoscute mituri despre împrumuturile rapide, pe termen scurt. Se doreşte de asemenea o schimbare a percepţiei conform căreia instituțiile financiare nebancare din România folosesc practici necorespunzătoare în interacţiunea cu clienţii.

“Există uneori discrepanţe între ce cred clienţii nostri despre Provident – pentru că ei chiar ne cunosc – şi ce citim câteodată despre noi pe Internet. De aceea, la propunerea Jazz, am hotărât să luăm taurul de coarne şi să arătăm, în ciuda percepţiei, cum suntem cu adevărat: obsedaţi de reguli şi preocupaţi să fim de fiecare dată corecţi şi transparenţi cu clienţii noştri” spune Marilena Barliga.

Campania “Autodenunţ” (https://www.youtube.com/watch?v=T25LfnmfT3s) este declinată pe www.provident.ro/autodenunt în mai multe filmuleţe, care prezintă interacțiunea companiei cu clienții, de la prima vizită la domiciliu, la furnizarea detaliilor, acordarea sumei împrumutate şi rambursarea împrumutului. Modelul de business Provident este demonstrat cu ajutorul unor personaje fictive: purtătorul de cuvânt al companiei, directorul de resurse umane, agentul Provident, pe nume George Cămătaru, și câțiva dintre clienții acestuia.

„Este o campanie pentru toţi cei care privesc Providentul cu ochi suspicioşi. Am dori să se uite mai clar la produsele oferite de Provident şi la conduita de afaceri pe care această companie o are. Am folosit umorul şi auto-ironia, cele mai bune arme împotriva ideilor preconcepute. Şi meritul cel mai mare se duce la client care a avut curajul să atace frontal şi cu umor o problemă de imagine tabu până acum”, a explicat Valentin Suciu, Creative Partner Jazz.

Echipa Jazz care a realizat “Autodenunţ” este:
· Roxana Panaitescu, Senior Copywiter
· Valentin Suciu – Creative Partner & Regizor
· Smaranda Murăruş – Art Director
· Loredana Bănică – Client Service Director
· Cristina Lungu – Senior Account Executive
· Irina Pencea – Managing Partner
Echipa Provident: departamentele de marketing și comunicare
Casa de producţie: Multimedia Est.

“Autodenunţ” îşi propune de asemenea să câştige un plus de notorietate pentru brandul “Provident” şi să capitalizeze pe succesul viral atins de campania precedentă – “Providentiştii”, încununată cu “Best Video of the Year” la IAB MIXX Awards 2015.

Bucuresti, 16.06.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.