Modulul Service Auto din cadrul pachetului integrat SIVECO Applications 2011 asigură creşterea vânzărilor şi a calităţii serviciilor firmelor de profil
SIVECO Romania anunţă lansarea unui nou modul informatic destinat firmelor care furnizează activităţi de întreţinere şi de reparaţii maşini: Modulul Service Auto.
Potrivit statisticilor Registrului Auto Român, în toată ţara funcţionează peste 5.500 de unităţi service autorizate. Nevoia de a atrage cât mai mulţi clienţi şi concurenţa de pe piaţă impun eficientizarea activităţilor acestor firme, pentru a asigura îndeplinirea cerinţelor clienţilor.
"Modul Service Auto de la SIVECO Romania vine în ajutorul firmelor care doresc să-şi crească vânzările şi să ofere clienţilor servicii rapide şi de calitate într-un cadru de lucru civilizat", a declarat Mihaela Baciu, Product Manager SIVECO Romania.
Aplicaţia asigură definirea, detalierea şi planificarea operaţiilor care se pot realiza în service, gestionarea rampelor, a programărilor în lucru, editarea fişei maşinii care conţine toate piesele montate pe autovehiculul respectiv si toate lucrările de manoperă, persoana/echipa care a efectuat lucrarea, gestiunea resurselor (materii prime, materiale, consumuri, transferuri, importuri, stocuri, preţuri etc), realizarea unui deviz estimativ pe baza operaţiilor şi pieselor necesare, gestionarea garanţiilor oferite pentru piesele de schimb, precum şi pentru autoturisme, procesarea sincronizată şi coerentă a informaţiilor.
Modulul Service auto face parte din pachetul informatic integrat SIVECO Applications 2011, soluţia ERP de referinţă a SIVECO Romania, aflată în exploatare la sute de clienţi din România.
Aplicaţia poate fi integrată cu alte componente din pachetul informatic integrat SIVECO Applications 2011: Managementul Vânzărilor, Mangementul Contractelor, Managementul Aprovizionării, Managementul Financiar-Contabil, Managementul Resurselor Umane şi al Salarizării Personalului, Managementul Bugetelor.
Aplicaţia asigură uniformitatea de date la nivelul sistemului de management al documentelor privind produsele, preţurile de referinţă, producătorii, furnizorii agreaţi, stocurile, vânzările, discount-urile acordate. De asemenea, se asigură gestiunea datelor într-o bază centralizată şi integrarea acestora în scopul raportării şi analizei.