Gustul unic al celei mai populare băuturi din lume? Unul dintre cele mai iubite brand-uri din istorie? Răspunsurile sunt „Da”, „Da” și „Încă ceva”.
Pentru că toți suntem în continuă schimbare, așa este și Coca-Cola, iar 2017 marchează cea mai mare schimbare de strategie din istoria brand-ului.
Strategia „One Brand” reunește Coca-Cola, Coca-Cola Zero și Coca-Cola Lime sub brand-ul iconic Coca-Cola, acestea devenind variante – cu diferite ingrediente și aport caloric – ale celei mai populare băuturi răcoritoare din lume.
Schimbarea se va reflecta în design-ul unitar al ambalajului, ce va avea ca elemente centrale inconfundabila culoare roșie și discul emblematic Coca-Cola, precum și în strategia de promovare comună.
În locul a trei brand-uri cu identități diferite, consumatorii vor vedea de acum pe rafturile magazinelor un singur brand mai vizibil, cu diferite variante, adaptate preferințelor fiecarui consumator în parte.
Sloganul O nouă imagine, aceeași senzație unică. Alege-ți Coca-Cola preferată! reflectă noua abordare.
În plus, Coca-Cola Zero, varianta fără zahăr și fără calorii, precum și ambalajele mai mici ale tuturor variantelor Coca-Cola, se vor bucura de o mai mare expunere și atenție.
Campania ce va susține cea mai mare schimbare de strategie din istoria Coca-Cola va avea și componente puternice de OOH, digital și TV. Un spot video scurt, de 10 secunde, ce ilustrează foarte bine trecerea la noua imagine, rulează deja pe micile ecrane.